نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 08 دی 1397
ساعت 09:00

From Software دو بازی دیگر نیز در دست ساخت دارد

5 از 5

با تایید میازاکی، استودیو فرام سافتور دو پروژه اعلام نشده دیگر نیز در برنامه‌های خود دارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو محبوب و ژاپنی From Software، مدتی پیش و در نوامبر بازی Déraciné را برای PlayStation VR عرضه کرد و در ادامه، دو بازی Metal Wolf Chaos و Sekiro: Shadows Die Twice را هم برای عرضه در سال ۲۰۱۹ دارد. با توجه به مصاحبه تازه رئیس استودیو یعنی «هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)»، فرام سافتور هنوز چند پروژه اعلام نشده دیگر هم دارد که روی آن‌ها کار می‌کند.

در این رابطه میازاکی در سال ۲۰۱۶ نیز در جریان یک مصاحبه، گفته بود که آن‌ها در حال حاضر روی «۳٫۵ پروژه» کار می‌کنند که فرضیاتی مختلفی در آن زمان مطرح شده بود. او اما حالا فاش کرده که این برنامه 3.5 مشخصا تشکیل شده از بازی‌های Deracine (0.5) و Sekiro: Shadows Die Twice (1.0) بودند و در این رابطه، چند عنوان دیگر (2.0) نیز به عنوان پروژه‌های هنوز اعلام نشده فرام سافتور مطرح شده است. میازاکی در مصاحبه تازه‌ای که با 4Gamer.net انجام داده، زمانی که در همین رابطه مورد سوال واقع شد وجود دو بازی اعلام نشده را تایید کرد.

گرچه حالا زمان درستی نیست که درباره جزئیات صحبت کنیم، ولی درست است و دو بازی فاش نشده در استایل From Software وجود دارد. ما به زمان بیشتری احتیاج داریم، ولی وقتی که کمی بیشتر شکل گرفتند می‌توانیم با طرفداران درباره آن‌ها صحبت کنیم.

در این زمینه البته شبهاتی هم وجود داشت که احتمال می‌داد دو بازی Dark Souls Remastered و Metal Wolf Chaos، درواقع همان دو عنوان معرفی نشده بودند. با این حال میازاکی در مصاحبه تازه خود، این شبهه را هم برطرف کرد و گفته که آن دو بازی ذکر شده، در برنامه 3.5 آن‌ها نمی‌گنجد. نکته جالب دیگر در این مصاحبه، اشاره میازاکی به این دو بازی به عنوان بازی‌هایی «در استایل From Software» است که می‌تواند جذاب باشد. در این رابطه همین بازی Sekiro: Shadows Die Twice در ابتدای کار قرار بود یک دنباله برای Tenchu باشد که در ادامه، با تحولاتی که صورت گرفت بیشتر به سمت یک بازی اکشن مخفی کاری با سبک مبارزاتی مشابه عناوین سری Souls رفت. باید دید که این تیم خوشنام و محبوب صنعت بازی، در آینده چه چیزی را برای عرضه معرفی می‌کند؛ احتمالا در سال ۲۰۱۹ و پس از انتشار بازی Sekiro بیشتر از این دو بازی خواهیم شنید.

تا آن زمان، عرضه بزرگ بعدی فرام سافتور بازی Sekiro: Shadows Die Twice است، که قرار است در ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۹۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.