نویسنده: Sasan یکشنبه، 16 آبان 1400
ساعت 07:24

از پنج کلاس اصلی بازی Elden Ring رونمایی شد

5 از 5

در روزهای اخیر و بعد از اعلام تأخیری کوتاه در عرضۀ جدیدترین ساختۀ استودیوی From Software، تلاش شده تا با ارائۀ اطلاعاتی تازه از این عنوان، برای مدتی طرفداران پر و پا قرص محصولات این تیم بازیسازی را راضی نگه دارند.

بعد از پخش ویدئویی بیست دقیقه‌ای از ویژگی‌های خاص گیم‌پلی این بازی که در قالب آن شاهد برخی تفاوت‌های ساختار در مقایسه با ساخته‎های قبلی «هیدتاکا میازاکی» بودیم، امروز با ارسال یک توئیت از حساب رسمی Elden Ring، از پنج کلاس قابل انتخاب در این عنوان رونمایی شد.

FDb5CglXsAMXvhG

نام‎‌های این پنج کلاس همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید Champion، Prophet، Enchanted Knight، Bloody Wolf و Warrior هستند که برای ظاهر زنانه و مردانه از طراحی متفاوتی بهره می‌برند. در حال حاضر مشخص نیست که انتخاب ابتدایی مخاطبان به همین پنج کلاس محدود خواهد بود یا خیر اما در مجموعۀ Dark Souls به طور معمول شاهد امکان انتخاب بین ده کلاس مختلف بوده‌ایم. البته به طور سنتی کلاس‌های در محصولات فرام سافت‌ور کارکردی مانند دیگر آثار نقش آفرینی ندارند ولی این بار وعده داده شده که امکان بیشتری برای ساخت شخصیت‌هایی با کارکردهای متفاوت وجود داشته باشد.

FDb5CglXsAMXvhG

بازی Elden Ring در تاریخ 6 اسفند 1400 برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های مایکروسافت و پلی استیشن 4 و 5 منتشر خواهد شد.  

Sasan | اخبار | 07/11/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.