نویسنده: Sasan جمعه، 14 آبان 1400
ساعت 06:02

ثبت رکورد فروش جدید برای فیلم Venom: Let There Be Carnage

3.67 از 5

با گذشت نزدیک به یک ماه از آغاز اکران جهانی Venom: Let There Be Carnage، این فیلم به پنجمین محصول هالیوودی تبدیل شد که از آغاز همه‌گیری کووید 19 توانسته از مرز 400 میلیون دلار در گیشه جهانی عبور کند. از سوی دیگر قسمت دوم «ونوم» در حال حاضر تنها محصول بخش فیلمسازی سونی، استودیوی کلمبیا پیکچرز، است که در میان 20 فیلم پرفروش سال قرار گرفته که این مسئله برای استودیویی که برخلاف سایر رقبا پلتفرم آنلاینی مختص پخش فیلم و سریال ندارد و در سال‌های اخیر در کنار از دست دادن فرنچایز پولسازی مانند «جیمز باند» نتوانسته دیگر فرنچایزهای قدیمی خود را زنده کند، تا حدودی نگران کننده است. قسمت اول ونوم در سال 2018 اکران شد و به فروشی نزدیک به 900 میلیون دلار دست پیدا کرد.

andy serkis animal farm

اندی سِرکیس، کارگردان Venom: Let There Be Carnage، پیش از این اعلام کرده که پروژه بعدی او در مقام کارگردان احتمالاً اقتباسی تازه از کتاب Animal Farm خواهد بود. سرکیس که پیش از پیوستن به جرگۀ کارگردانان، به واسطۀ اجرای نقش‌های گالوم در سری ارباب حلقه‌ها و سزار در سه گانه اخیر سیاره میمون‌ها با کمک تکنولوژی موشن کپچر شناخته می‌شد احتمالاً مناسبترین فرد برای ساخت فیلمی است که عمدۀ شخصیت‌های آن را حیوانات تشکیل می‌دهند. در ابتدا قرار بود در سال 2014 این اقتباس اولین تجربۀ کارگردانی سرکیس باشد ولی به دلایل مختلفی این مسئله به تعویق افتاد اما سه سال پیش و با اضافه شدن نتفلیکس به عنوان تولید کننده، این پروژه جان تازه‌ای گرفته است.  

مزرعه حیوانات (و در برخی ترجمه‌ها، قلعه حیوانات) رمانی نوشته «جورج اورول» و منتشر شده در سال 1945 است که ماجرای به قدرت رسیدن حزب کمونیست در شوروی سابق را با بهره‌گیری از فضایی استعاری روایت می‌کند. پیش از این یک بار در دهه 1950 با سرمایه‌گذاری سازمان اطلاعات مرکزی ایالت متحده (CIA) اقتباسی انیمیشنی از این رمان ساخته شده بود و در سال 1999 هم در قالب فیلمی تلویزیونی و با استفاده از حیوانات عروسکی، برای بار دوم شاهد اقتباس دیگری از این رمان ماندگار بودیم.

Sasan | اخبار | 05/11/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.