نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 دی 1397
ساعت 13:00

Super Smash Bros. Ultimate پرفروش‌ترین بازی آمازون در سال ۲۰۱۸

0 از 5

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که بازی Super Smash Bros. Ultimate، پرفروش‌ترین بازی ویدیویی سال ۲۰۱۸ در فروشگاه آمازون بوده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ احتمالا اکثر بازیکنان قبول داشته باشند که سال ۲۰۱۸، مملو از انتشار بازی‌های بسیار بزرگ بود و در بین همه آن عناوین، نینتندو و Super Smash Bros. Ultimate نیز قطعا موفق شدند تا خودشان را در فهرست بهترین‌های سال در بین بازیکنان قرار بدهند. Super Smash Bros. Ultimate گرچه در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شد، ولی به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین سال با استقبال بی‌نظیری مواجه شد و هم طرفداران و هم منتقدان، به بازی دید بسیار خوبی داشتند. در یک گزارش جالب پیرامون این بازی، به تازگی مشخص شده که تازه‌ترین نسخه از سری Super Smash Bros. موفق شده تا خودش را در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ فروشگاه آمازون هم قرار بدهد.

موفقیت Super Smash Bros. Ultimate در بزرگ‌ترین خرده‌فروشی آنلاین جهان، در حالی حاصل شده که این بازی فاصله زیادی هم با بازی پرفروش بعدی این فروشگاه دارد. درواقع از محصول دوم تا سیزدهم پرفروش‌ترین محصولات مرتبط با دنیای بازی‌های ویدیویی، به امثال کارت‌های هدیه، محافظ صفحه نمایش نینتندو سوییچ، کنسول سوییچ و اقلام مرتبط با ایکس‌باکس و پلی‌استیشن تعلق دارد. به این ترتیب و در صورتی که این اقلام را نادیده بگیریم، در ادامه فهرست ۵ بازی پرفروش فروشگاه آمازون در سال ۲۰۱۸ را مشاهده می‌کنید.

  1. Super Smash Bros. Ultimate
  2. Red Dead Redemption 2 در PS4
  3. Super Mario Party
  4. Marvel’s Spider-Man
  5. Mario Kart 8 Deluxe

قرار گرفتن این بازی در جایگاه اول فروش محصولات صنعت گیم در آمازون، البته برای برخی ممکن است خیلی هم شگفت‌انگیز نباشد، چون چند هفته پیش فاش شد که این بازی ظرف مدت ۱۱ روز رکورد سریع‌ترین فروش بازی‌ها روی سوییچ را شکسته و همچنین به پرفروش‌ترین بازی از این سری فوق محبوب و فوق پرفروش تبدیل شده است. حضور در این جایگاه از این نظر نیز تحسین‌برانگیز است که SSBU درواقع یک بازی انحصاری کنسولی است که در اواخر سال هم منتشر شد. همچنین گزارش‌های قبلی درباره پیش‌فروش بالای بازی نیز حتما در موفقیت اخیر بازی موثر بوده است. به هر ترتیب، باید دید که سوییچ و نینتندو در سال ۲۰۱۹ چه عملکردی ثبت می‌کنند و اینکه آیا می‌توانند به این روند بدون توقف موفقیت ادامه بدهند یا خیر.

بازی Super Smash Bros. Ultimate هم‌اکنون برای پلتفرم نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.