نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 دی 1397
ساعت 13:00

انتشار طرح‌های اولیه از کنسول Slightly Mad

0 از 5

مدیرعامل استودیو Slightly Mad طبق وعده قبلی، تصاویر اولیه از کنسول Mad Box را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ایان بل (Ian Bell) مدیرعامل استودیو Slightly Mad، تیمی که سابقه ساخت مجموعه بازی‌های Project Cars را در کارنامه دارد، اخیرا در خبری جالب فاش کرده بود که آن‌ها هم به دنبال ورود به بازار کنسول‌های بازی هستند. در همین رابطه نیز بل به تازگی اولین تصاویر از طرح‌های اولیه کنسول خودشان موسوم به «Mad Box» را به اشتراک گذاشته است.

خبر ورود یک تیم بازی‌سازی کوچک به محدوده‌ای که سال‌هاست در انحصار چند شرکت بسیار بزرگ است، و حتی ناشران بسیار بزرگ صنعت بازی نیز ریسک وارد شدن به آن را نمی‌کنند، از آن دست گزارش‌هایی بود که هرچند ممکن است در ابتدا جنبه شوخی داشته باشد، ولی ایان بل حالا با انتشار تصاویری از این کنسول نشان داده که Slightly Mad برای این کار کاملا هم جدی است. پیرامون مشخصات کلی این کنسول، بل جزئیات اولیه‌ای را نیز از جمله توان قدرتی در حد و اندازه‌های یک کامپیوتر شخصی بسیار سریع در دو سال آینده، پشتیبانی از همه هدست‌های VR و پشتیبانی از نرخ فریم ۱۲۰ عنوان کرده بود و تلاش زیادی کرده تا این پلتفرم را نه به عنوان یک کامپیوتر، بلکه به عنوان یک کنسول مانند پلی‌استیشن و ایکس‌باکس معرفی کند. شما در ادامه تصاویر این کنسول را مشاهده می‌کنید.

Mad Box 1Mad Box 1

در دو تصویری که از طرح‌های اولیه کنسول منتشر شده، در مجموع چهار نمونه از این دستگاه را مشاهده می‌کنیم، که لوگوی Slightly Mad هم در طرف سمت چپ دستگاه دیده می‌شود. بل همچنین اشاره کرده که تصاویر از عمد و در قسمت محتویات داخلی کمی تار شده تا کاملا مشخص نباشند، چون این بخش‌ها هنوز در وضعیت پایدار نیستند و تصمیم‌گیری در مورد قطعات داخلی همچنان ادامه دارد. همان‌طور که اشاره شد، بل قبلا گفته بود که قصد دارد این کنسول از نظر قدرت، با یک PC قدرتمند و سریع دو سال آینده برابری کند. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توان بحث کرد که قیمت تمام شده این کنسول باید بسیار بالا باشد، با این حال بل قبلا به این نکته هم اشاره داشته، که قیمت کنسول مقرون به صرفه و قابل رقابت با دیگر کنسول‌های موجود در بازار است.

طبق گزارش قبلی، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود کنسول Mad Box در سه سال آینده وارد بازار می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، محدوده کنسول‌های بازی یک حریم بسیار انحصاری در طی سال‌های اخیر بوده و در حالی که شرکت‌های بزرگی نظیر Valve نیز سعی کردند تا با محصولاتی مثل Steam Box این انحصار را بشکنند، ولی درنهایت به موفقیت چندانی دست پیدا نکردند. این امید وجود دارد که Mad Box اگر روزی موفق به ورود به بازار هم شد، درنهایت به موفقیتی بیشتر دست پیدا کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.