نویسنده: میلاد شجری شنبه، 15 دی 1397
ساعت 12:00

عنوان Hitman HD Enhanced Collection معرفی شد

0 از 5

استودیو IO اینتراکتیو از بازی Hitman HD Enhanced Collection برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros) و استودیو «IO اینتراکتیو» (IO Interactive) از عرضه دو نسخه کلاسیک از سری بازی‌های Hitman برای کنسول‌های نسل جدید در قالب یک بسته بندی خبر دادند. این پکیج که The Hitman HD Enhanced Collection نام دارد، شامل بازی‌های Hitman Blood Money و Hitman Absolution می‌شود و ۶۰ دلار قیمت گذاری شده است. همچنین گفتنی است که این بازی برای عرضه روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان برنامه‌ ریزی شده و طبق گفته‌های کمپانی وارنر، از رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ نیز پشتیبانی می‌کند. در کنار رزولوشن و نرخ فریم بهبود یافته، کمپانی برادران وارنر قول داده است که هر دو این بازی‌ها از افزایش وضوح در بافت‌ها و همچنین ارتقای قالب بافت‌ها در کنار Super-Sampling، پشتیبانی از Upscale، نورپردازی بهتر و کنترل‌های بروزرسانی شده، برخوردار خواهند بود.

«هاکان آبراک» (Hakan Abrak)، مدیرعامل استودیو IO اینتراکتیو در بیانیه‌ای درباره معرفی The Hitman HD Enhanced Collection گفته است:

ما از عرضه این مجموعه و اینکه چگونه توانستیم دو نسخه کلاسیک از سری بازی‌های Hitman خودمان را برای کنسول‌های مدرن بروزرسانی و ریمستر کنیم، بسیار خوشحال هستیم. هر دو بازی‌های Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution  در راه رسیدن به جایی که در حال حاضر قرار داریم، بسیار به ما کمک کردند و ما بی صبرانه منتظریم تا بازیکنان بتوانند از تجربه آن‌ها در رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ لذت ببرند.

نسخه Blood Money از سری بازی‌های هیتمن در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد؛ در این نسخه مامور ۴۷ برای انجام ماموریت‌هایی به نقاط مختلفی از دنیا سفر می‌کند؛ مکان‌های مشهوری نظیر سالن اوپرا شهر پاریس و کاخ سفید کشور آمریکا. از طرفی دیگراما نسخه Absolution به بیان روایت شخصی‌تری از مامور ۴۷ می‌پردازد که در آن، وی با گذشته خونین خود دست و پنجه نرم می‌کند. گفتنی است که این بازی‌ها، آخرین نسخه از سری اصلی بازی Hitman بودند که پیش از تغییر رویه استودیو IO اینتراکتیو و عرضه نسخه تقریبا ریبوت از سری هیتمن به صورت اپیزودیک در سال ۲۰۱۶ میلادی، منتشر شدند.

بازی The Hitman HD Enhanced Collection در تاریخ ۲۱ام دی‌ماه ۹۷ (۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.