نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 16 دی 1397
ساعت 09:00

فهرست تروفی‌های بازی Resident Evil 2 فاش شد

5 از 5

در فاصله چند هفته تا انتشار بازی Resident Evil 2، فهرست تروفی‌های این بازی اخیرا فاش شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ است که حالا حدود ۲۰ روز تا موعد انتشار خود فاصله دارد؛ بازی که قرار است یک بار دیگر بازیکنان را به «راکون سیتی» ببرد، و داستان ورود دو شخصیت «Claire Redfield» و «Leon Kennedy» به این شهر پر از زامبی را به شکل و شمایلی دیگر و گسترده‌تر روایت کند. این بازی هر لحظه به موعد انتشار خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و بر همین اساس، اخیرا فهرست کامل تروفی‌های قابل کسب این بازی روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 فاش شده است.

براساس گزارش اخیر که اولین بار توسط PSN Profiles لیک شده، در یک نگاه کلی در این بازی مجموعا ۴۲ تروفی قابل جمع‌آوری است که اکثر آن‌ها، قابل کسب از طریق المان‌های ساده گیم‌پلی هستند. از این ۴۲ تروفی نیز ۱ تروفی پلاتینیوم، ۴ تروفی طلایی، ۹ تروفی نقره و ۲۸ تروفی از نوع برنز هستند. گفتنی است که بیش از ۱۰ تروفی نیز در این میان به صورت مخفی هستند. شما در ادامه تصاویری از این تروفی‌ها را مشاهده می‌کنید، ولی برای مشاهده فهرست کامل این تروفی‌ها به صفحه مرتبط در PSN Profiles مراجعه کنید.

resident evil 2 trophy list number lore explorer.jpg.optimalresident evil 2 trophy list number lore explorer.jpg.optimalresident evil 2 trophy list number lore explorer.jpg.optimal

همان‌طور که در چند تصویر بالا دیده می‌شود، برخی تروفی‌ها نیز به پیشرفت در داستان بازی اشاره داره که در این رابطه، کپ‌کام اخیرا گفته بود که آن‌ها گرچه سعی کردند تا داستان این بازی، نزدیکی زیادی به نسخه اورجینال رزیدنت اویل 2 داشته باشد؛ با این حال این نسخه جدید، قرار نیست یک بازسازی لحظه به لحظه باشد و در آن، المان‌های داستانی جدید و زیادی هم وارد شده است. در این رابطه، حتی برخی المان‌های داستانی و لوکیشن‌ها به کلی جدید هستند که برای مثال، فاش شدن منطقه‌ای به نام «یتیم‌خانه (The Orphanage)» از این دست هستند. این منطقه و داستان مرتبط با آن در نسخه اورجینال بازی به کلی وجود نداشت. با در نظر گرفتن این موارد، استفاده از موتور «RE Engine» برای ساخت المان‌های بصری هرچه واقع‌گرایانه‌تر بازی و سرمایه‌گذاری گسترده‌ای که کپ‌کام برای این بازی داشته، می‌توان گفت که هم طرفداران قدیمی‌تر و هم بازیکنان جدیدتر می‌توانند به بازی امیدوار باشند.

پیرامون این بازی اخیرا نیز شایعاتی وجود داشت، که اشاره می‌کرد احتمالا یک نسخه دموی عمومی نیز به زودی منتشر می‌شود. همچنین براساس گزارشی دیگر، حجم دیتای این بازی هم ۲۱ گیگابایت است.  بازی Resident Evil 2 قرار است در روز ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. شما می‌توانید مقاله «50 دلیل برای اینکه منتظر Resident Evil 2 Remake باشیم» را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.