نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 18 دی 1397
ساعت 10:00

شایعه: Call of Dtuy بعدی نسخه Modern Warfare 4 است

5 از 5

شایعات جدید حاکی از آن است که نسخه بعدی از سری بازی‌های Call of Dtuy، عنوان Modern Warfare 4 است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حال‌ که از زمان عرضه عنوان Call of Duty: Black Ops 4 ماه‌ها گذشته است، شایعاتی پیرامون نسخه بعدی از سری بازی‌های Call of Duty شکل گرفته‌اند که طبق آن‌ها، این نسخه Call of Duty: Modern Warfare 4 خواهد بود که برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ ریزی شده است. در این میان به تازگی اطلاعاتی از بازی Modern Warfare 4 لو رفته و در اینترنت در حال دست به دست شدن است که ادعا می‌کند بخش کمیپن این نسخه به جای ارائه یک تجربه کاملا جدید و اورجینال، نسخه ریمستر از بخش کمپین یا همان داستانی Call of Duty: Modern Warfare 2 خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده از یوتیوبر معروف Chaos در توئیتر، نسخه ریمستر از کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 که برای بخش تک نفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 4 در نظر گرفته شده است، شامل مرحله معروف No Russian نمی‌شود. برای آن دسته از دوستانی که نمی‌دانند؛ مرحله No Russian یکی از جنجالی‌ترین ماموریت‌های تاریخ سری «ندای وظیفه» است که بازیکنان را در قالب یک مامور تروریست دو جانبه قرار می‌دهد که وظیفه دارد تا به طرف جمعیت بی‌گناه زیادی در یک فرودگاه شلیک کرده و آن‌ها را بکشد. این اطلاعات همچنین اشاره می‌کنند که ریمستر بخش کمپین Modern Warfare 3 نیز ممکن است در آینده به بازی Modern Warfare 4 اضافه شود. اگر این موضوع صحت داشته باشد، بسیاری از بازیکنان نسل جدید و همچنین طرفداران قدیمی قادر خواهند بود تا سه گانه Modern Warfare روی سخت افزار‌های مدرن، با کیفیت امروزی، تجربه نمایند.

در کنار جزییات بخش کمپین، اطلاعات لو رفته جزییاتی از دیگر جنبه‌ها و بخش‌های بازی Modern Warfare 4 را به اشتراک می‌گذارند؛ ظاهرا در کنار بخش تک نفره، این نسخه از بخش‌های چند نفره، زامبی و همچنین بتل رویال، مشابه با آنچه در حالت Blackout بازی Black Ops 4 مشاهده کردیم، بهره خواهد برد. همچنین سیستم Pick 10 دوباره به بخش چند نفره بازخواهد گشت و Specialist‌ها نیز مانند گذشته بخشی از بازی خواهند بود.

پیش از اینکه برای این اطلاعات هیجان‌زده یا برعکس، ناامید شوید، باید تاکید کنیم که تمامی این جزییات مطرح شده فعلا در حد شایعه هستند و هیچ مدرک معتبری برای اثبات‌ آن‌ها وجود ندارد؛ در حقیقت به احتمال زیاد می‌توان گفت تمام آن‌ها ساختگی هستند. البته گفتنی است که این اولین‌باری نیست که شایعاتی درباره عنوان Call of Duty: Modern Warfare 4 مطرح می‌شود. شایعات گذشته حاکی از این بودند که نسخه ۲۰۱۹ از سری بازی‌های Call of Duty، عنوان Modern Warfare 4 خواهد بود؛ بنابراین این قسمت از ماجرا کمی باورپذیر‌تر است. با این وجود ممکن است که نسخه امسال عنوانی کاملا متفاوت باشد. در نهایت، طرفداران باید منتظر شرکت اکتیویژن و استودیو اینفینیتی وارد برای کسب اطلاعات بیشتر باشند.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    دیگه شورشو دارن در میارن! حالا درسته که عرضه ریمستر MW 2 خبر خوبیه، اما دلیل نمیشه که دیگه برای MW 4 کمپین درست نکنن؛ امیدوارم این خبر حقیقت نداشته باشه. دیگه واقعا فرنچایز COD رو نابود کردن(اگرچه بعد از BO 2 هم تا حدی نابود شده بود)! و اگر واقعا بخوان ریمستر MW 2 و MW 3 رو بدن، شرط میبندم که Stand Alone نخواهد بود تا فروش MW 4 رو ببرن بالاتر.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.