نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 دی 1397
ساعت 15:00

انتشار Dead or Alive 6 چند هفته تاخیر خورد

0 از 5

بنا به اطلاعیه تازه Koei Tecmo، بازی Dead or Alive 6 با چند هفته تاخیر عرضه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی کمپانی Koei Tecmo Games اعلام کرده که طرفداران جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مبارزه‌ای Dead or Alive، باید کمی بیشتر منتظر عرضه Dead or Alive 6 باشند. بر این اساس، این بازی که پیش از این قرار بود در اواخر همین بهمن‌ماه عرضه شود، حالا با دو هفته تاخیر در ۱ مارس (۱۰ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود.

با در نظر گرفتن این خبر، طرفداران نسخه ششم این سری گرچه بازی را با چند هفته تاخیر دریافت می‌کنند، ولی به گفته Koei Tecmo، این تاخیر به این دلیل صورت گرفته تا سازندگان بتوانند بیشتر روی ارتقا، بهبود و متعادل‌سازی بازی کار کنند. در این رابطه، Yohei Shimbori تهیه‌کننده و کارگردان بازی Dead or Alive 6 گفت:

مراحل توسعه این عنوان همین حالا هم با تکمیل نهایی فاصله‌ای ندارد؛ با این وجود، ما دوست داریم که بازی را بیش از این پولیش کرده و آن را از لحاظ تعادل، گیم‌پلی و نمایش کلی بیش از پیش ارتقا دهیم. برای پاسخ به این صبر بیشتر شما طرفداران، ما کاملا متعهد هستیم که بهترین تجربه ممکن از سری DEAD OR ALIVE را با بازی جدید ارائه کنیم. من از این تاخیر برای عرضه DEAD OR ALIVE 6 واقعا متاسف هستم.

طرفداران گرچه برای تجربه این بازی چند هفته بیشتر صبر می‌کنند، ولی این امید وجود دارد که این مدت زمان کم برای بهبود هرچه بیشتر بازی کافی باشد. در هر صورت، ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۱۹ در صنعت بازی، همین حالا نیز بسیار پر ترافیک است و تا هفته‌های آینده، یکی پس از دیگری شاهد عرضه بازی‌هایی نظیر Resident Evil 2، Jump Force، Kingdom Hearts III، Anthem و چندین عنوان دیگر هستیم. گفتنی است که دقیقا در روز عرضه سابق بازی Dead or Alive 6 یعنی ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن)، چند بازی بزرگ دیگر یعنی Metro Exodus، Crackdown 3، Jump Force و Far Cry New Dawn نیز عرضه می‌شوند که به طور مشخص روز شلوغی برای عرضه نسخه جدید Dead or Alive بود.

با در نظر گرفتن گزارش تازه، این بازی در روز ۱ مارس (۱۰ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.