نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 19 دی 1397
ساعت 19:32

Gears 5 از ماوس و کیبورد پشتیبانی خواهد کرد

0 از 5

گیرز 5 و تعدادی از عناوین دیگر Xbox Box One قرار است از ماوس و کیبورد پشتیبانی کنند

نسخه‌ی پنجم Gears of War در میان لیست عناوینی است که قرار است از ماوس و کیبورد پشتیبانی کنند؛ کمپانی Razer در لیست اخیر خود از تمامی عناوینی که قرار است مجهز به این قابلیت باشند پرده‌برداری کرد.

این لیست شامل عناوین زیر است:

Fortnite, PlayerUnknown’s Battlegrounds, Warframe, Sea of Thieves, Minecraft, The Sims 4, X-Morph: Defense, Warhammer Vermintide II, Bomber Crew, DayZ, Deep Rock Galactic, Children of Morta, Minion Masters, Moonlighter, Roblox, Strange Brigade, Surviving Mars, Vigor, Warface, Wargroove and War Thunder.

اکثر این عناوین از جمله گیرز 5 از تکنولوژی Razer Chroma و نورپردازی داینامیک ایکس‌باکس بهره‌ ببرند.

xbox one mouse keyboard list 1 1030x579

xbox one mouse keyboard list 2 1030x579

جالب این‌جاست که بازی Gears Tactics، اسپین‌آف استراتژی نوبتی سری که توسط استودیوی Splash Damage ساخته می‌شود و بی‌شباهت به سری X-Com نیست نیز در این لیست حضور دارد. این عنوان در ابتدا فقط برای PC معرفی شده بود اما با توجه به این لیست، به احتمال زیاد برای Xbox One نیز عرضه خواهد شد.

 Gears 5 قرار است هنگام عرضه، بزرگ‌ترین بازی فرست پارتی Xbox One باشد. این عنوان با محوریت Kait Diaz (با صداپیشگی Laura Bailey)، اولین نسخه‌ی این سریست که شخصیت اصلی آن عضوی از خانواده‌ی فنیکس نیست.

پشتیبانی رسمی از ماوس کیبورد برای نسخه‌ی Xbox One در واقع قدمی دیگر برای محکم‌‍ کردن وضعیت کراس‌پلی بین Xbox One و PC است؛ استودیوی The Coalition قبلاً با Gears of War 4 قابلیت کراس‌پلی را آزمایش کرده بود اما در آن زمان، شرایط بازیکنان Xbox به‌خاطر عدم پشتیبانی بازی از ماوس و کیبورد نامناسب بود.

باید صبر کرد و واکنش بازیکنانی را که از دسته برای بازی استفاده می‌کنند دید؛ نظر شما چیست؟ آیا بهتر است همه‌ی عناوین Xbox با پشتیبانی از ماوس و کیبورد عرضه شوند؟

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.