نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 30 دی 1397
ساعت 09:00

کوجیما پس از گوریلا از استودیو Remedy هم بازدید کرده است

1 از 5

کوجیما پس از حضور در استودیو گوریلا گیمز، اخیرا از استودیو Remedy نیز بازدید کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که حضور هفته اخیر هیدئو کوجیما و تیم او در استودیو Guerilla Games، تنها منحصر به نمایش دمو به اعضای این استودیو نبوده و این بازی‌ساز افسانه‌ای، ظاهرا یک تور دیگر به دور دنیا را شروع کرده است. در این زمینه، کوجیما مدتی پیش به استودیو گوریلا، تیمی که موتور بازی‌سازی دسیما را در اختیار او و تیمش گذاشت رفت و دمویی از دو ساعت اول گیم‌پلی بازی Death Stranding را به اعضای گوریلا نمایش داد. درحالی که اعضای گوریلا با دیدن دموی Death Stranding شدیدا تحت تاثیر قرار گرفته بودند، اعضای تیم Remedy Entertainment نیز اخیرا میزبان کوجیما و تیم او بودند و آن‌ها نیز ظاهرا این دمو را دیده و شگفت‌زده شده‌اند.

کوجیما پس از کشور هلند و استودیو گوریلا، اخیرا به فنلاند و استودیو Remedy رفته است؛ تیمی که در گذشته به خاطر خلق آثاری نظیر Max Payne و Alan Wake با تحسین‌های گسترده مواجه بودند و در سال ۲۰۱۹ نیز بازی موردانتظار Control را در صف عرضه دارند. پیرامون این بازدید، Paul Ehreth از اعضای ارشد تیم طراحان استودیو رمدی، در یک پست توییتری از کوجیما به خاطر دیدن بازی Control تشکر کرده و گفته که حالا از هر زمان دیگری بیشتر برای دیدن Death Stranding هیجان دارد. او که به نظر می‌رسد دموی بازی را هم دیده، از یک اموجی با مفهوم «شدیدا شگفت‌انگیز» نیز استفاده کرده است.

چه کسی آن‌قدری شجاعت دارد که در وسط زمستان از فنلاند بازدید کند؟ او «هیدئو کوجیما» است.

از شما شدیدا ممنون هستیم که با ما اینجا در Remedy همراه شدید و بازی ما یعنی Control را هم بررسی کردید. حالا من از هر زمان دیگری بیشتر برای Death Stranding هیجان‌زده هستم.

kojima remedy lake

در این رابطه وقتی صحبت از بازی Death Stranding توسط Ehreth شد، او گرچه به شکل مستقیم اشاره نکرده که دموی بازی را دیده ولی واکنش نهایی او با اموجی، و پاسخ‌هایی از دیگر اعضای تیم که آن‌ها هم با اموجی‌های شگفت‌زده به بازی کوجما اشاره دارند، می‌تواند تاییدکننده این باشد که دموی دو ساعته در گوریلا، برای اعضای رمدی هم به نمایش درآمده است؛ با این حال این بار اما اعضای رمدی ظاهرا چندان اجازه ندارند که درباره بازی صحبت کنند. جدای از این اظهارنظرها توسط کارمندان رمدی، کارگردان خلاق و نویسنده استودیو یعنی سم لیک (Sam Lake) نیز به ملاقاتش با کوجیما اشاره کرده است.

همراه با هیدئو کوجیما. او یک منبع الهام است. Death Stranding این شجاعت را دارد تا مرزها را جابجا کند. فوق‌العاده است که توانستیم درباره طرح‌هایمان با همدیگر صحبت کنیم. خوشحال و مفتحر هستم که او را دوست خودم خطاب کنم.

kojima remedy lake

با در نظر گرفتن اینکه کوجیما، از موتور بازی‌سازی گوریلا یعنی Decima برای ساخت Death Stranding استفاده کرده، می‌توان گفت که یک رابطه منحصر به فردی میان کوجیما پروداکشنز و گوریلا وجود دارد که همین موضوع، باعث شد تا او دموی بازی خودش را به این تیم نشان دهد. با این حال، مشخص نیست که حضور کوجیما در استودیو Remedy با چه هدفی انجام شده است. در هر صورت، می‌توان گفت که این اشاره‌ها می‌تواند نظریه عرضه بازی در سال ۲۰۱۹ را تقویت کند. پیرامون این موضوع مدتی پیش مصاحبه‌ای از «نورمن ریداس» بازیگر نقش اصلی بازی منتشر شد که اظهار کرده بود، «تصور می‌کند که بازی در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شود». به علاوه خود کوجیما نیز اخیرا اشاره‌ای به سال ۲۰۱۹ داشته است.

بازی «دث استرندینگ» در حال حاضر به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دست ساخت است، و هنوز تاریخ انتشار رسمی آن مشخص نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.