نویسنده: میلاد شجری جمعه، 19 بهمن 1397
ساعت 16:00

عنوان دیگری در فروشگاه Epic Games Store برای کامپیوتر رایگان شد

بازی Axiom Verge را به صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید.

0 از 5

طی هفته‌های گذشته، بازی‌های مختلفی در فروشگاه اپیک گیمز به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفتتند. این هفته نیز از این قضیه جدا نیست و در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، بازی Axiom Verge برای کاربران این پلتفرم رایگان شده است. این عنوان به خاطر روایت داستانی علمی/تخیلی درگیرکننده و مکانیک‌های الهام گرفته شده از بازی‌های سبک Metroidvania، طرفدارن زیادی برای خود در میان بازیکنان دست و پا کرده است.

بازی Axiom Verge تا تاریخ دوم اسفند‌ماه ۹۷ (۲۱ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) به صورت کاملا رایگان از طریق فروشگاه اپیک گیمز بر روی رایانه‌های شخصی قابل دریافت خواهد بود. البته شما می‌توانید با اضافه کردن بازی به لیست عناوین اپیک گیمز خود، آن را برای همیشه نگه دارید؛ تنها کاری که باید بکنید این است که یک حساب کاربری اپیک گیمز از طریق این لینک ایجاد کرده، واردش شوید و بعد از آن، می‌توانید بازی Axiom Verge را دانلود نمایید. روند رایگان شدن بازی‌های مختلف در فروشگاه اپیک گیمز به نظر می‌رسد که همچنان ادامه خواهد یافت؛ چرا که شرکت اپیک گیمز بازی فوق‌العاده Thimbleweed Park را برای هفته آینده در نظر گرفته است.

بازی Axiom Verge اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ میلادی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و در ادامه به پلتفرم‌های دیگر نظیر رایانه‌های شخصی (ویندوز)، مکینتاش، لینکوس، پلی‌استیشن ویتا، ایکس‌باکس وان، Wii U و در نهایت، نینتندو سوئیچ راه یافت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.