نویسنده: میلاد شجری جمعه، 19 بهمن 1397
ساعت 17:00

بیش از ۲۳ میلیون نسخه از بازی Red Dead Redemption 2 توزیع شده است

بیش از ۲۳ میلیون نسخه از بازی RDR 2 به فروشگاه‌های جهان ارسال شده است.

5 از 5

کمپانی تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) به تازگی گزارش مالی خود از سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۹ میلادی (ماه‌های اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۸) را منتشر کرده است که در راس آن، موفقیت بسیار بزرگ ساخته اخیر استودیو راک‌استار گیمز یعنی Red Dead Redemption 2 دیده می‌شود. این کمپانی طی بیانیه‌ای در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تایید کرد که تاکنون بیش از ۲۳ میلیون نسخه از بازی RDR 2 به سراسر جهان ارسال شده است. البته این میزان فقط به تعداد نسخه‌های توزیع شده به فروشگاه‌ها تعلق دارد و آمار دقیقی از نسخه‌های فروش رفته به مشتریان نیست.

طبق این گزارش، درآمد خالص کمپانی تیک-تو در این سه ماهه به ۱.۲ میلیارد دلار رسیده است که رشدی ۴۸۰ میلیون دلاری را نسبت به همین بازه زمانی در سال مالی گذشته نشان می‌دهد. تیک-تو در گزارش خود آورده است که عناوینی که بزرگترین مشارکت را در رسیدن به این میزان درآمدزایی در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۹ میلادی داشته‌اند، شامل بازی Red Dead Redemption 2، بازی NBA 2K19 و NBA 2K18، بازی Grand Theft Auto V و بخش آنلاین آن یعنی GTA Online، بازی WWE 2K19 و نسخه موبایلی آن یعنی WWE SuperCard، بازی‌های Dragon City و Monster Legends و در نهایت، بازی Sid Meier’s Civilization VI می‌شوند. به علاوه، بازی Red Dead Redemption 2 بیشترین میزان درآمد از طریق فروش دیجیتالی را در کنار بازی‌هایی چون Grand Theft Auto Online، Grand Theft Auto V، NBA 2K18 و غیره، در این سه ماهه برای شرکت به ارمغان آورده‌ است.

«استراوس زلنیک»، مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو پیرامون گزارش مالی شرکت افزود:

عملکرد فوق‌العاده ما در درجه اول مدیون عرضه بازی Red Dead Redemption 2 که با رکوردشکنی همراه بود و در کنار آن، نتایج قوی از سوی بازی NBA 2K19 است. به علاوه، مشتریان نیز نقش مهمی در این موفقیت داشتند؛ به طوری که میزان هزینه‌های صرف شده مشتریان روی محصولات شرکت، در این سه ماهه با ۳۱ درصد رشد همراه بوده است که یک رکورد محسوب می‌شود. ما بعد از این که میزان ۱۰۹ میلیون دلار را صرف خریداری یک میلیون سهم از سهام خود کردیم، توانستیم جریان نقدی قوی‌ای را به وجود آوریم و در نهایت، این بازه زمانی را با کسب ۱.۶ میلیارد دلار و سرمایه‌گزاری‌های کوتاه محدت به پایان رساندیم.

فروش کلی بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر توانسته از نسخه قبلی خود عبور کند. بازی Red Dead Redemption تا ماه فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی، توانسته بود تعداد ۱۵ میلیون در مجموع فروش کند، در حالی که نسخه جدید این تعداد فروش را توانسته در مدت بسیار کوتاه‌تری تجربه کند. طبق گفته‌های استراوس زلنیک در کنفرانس گزارش مالی تیک‌-تو، فروش بازی Red Dead Redemption 2 در هشت روز اول عرضه خود، بیشتر از فروش کلی بازی Red Dead Redemption در مدت هشت سال بوده است.

بازی Red Dead Redemption 2 برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. شایعات زیادی نیز پیرامون عرضه این بازی برای کامپیوتر مطرح شده که استودیو راک‌استار گمیز هیچ واکنشی در قبال صحت داشتن یا نداشتن آن‌ها، نشان نداده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.