نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 27 بهمن 1397
ساعت 09:00

نحوه بازی و دشمنان جدید بسته Ghost Survivors در RE2 Remake فاش شد

با DLC جدید، دشمنان، سناریوها، تروفی و اچیومنت‌های جدید به RE2 اضافه می‌شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همزمان با عرضه رایگان اولین بسته الحاقی بازی Resident Evil 2، کپ‌کام جزئیاتی از نحوه گیم‌پلی، محتواها و همچنین آیتم‌ها و دشمنان جدیدی که از این طریق وارد بازی می‌شوند را شرح داده است. این بسته که The Ghost Survivors نام دارد، مدتی پیش به صورت رسمی معرفی شده بود و کپ‌کام طبق وعده، آن را در روز ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) به صورت رایگان دراختیار بازیکنان این بازی قرار داد. با در نظر گرفتن این موضوع، کپ‌کام اطلاعات جالبی را درباره محتواهای جدید بازی از طریق PlayStation Blog به اشتراک گذاشته است.

هسته اصلی The Ghost Survivors، سه سناریو جدید با محوریت سه شخصیت فرعی این بازی است که در طول داستان اصلی، هرگز موفق به نجات از شهر راکون نمی‌شوند. برای همین نیز این سناریوها، داستانی از نوع «چه می‌شد اگر» را دنبال می‌کنند. در سناریو اول که No Time To Mourn نام دارد، شخصیت قابل بازی رابرت کندو (Robert Kendo) است که باید مسیر نجات خودش را از خیابان‌های شهر پر از زامبی راکون پیدا کند. در سناریو Runaway، دختر شهردار شهر یعنی کاترین وارن (Katherine Warren) چالش‌های خودش را دارد و در سناریو Forgotten Soldier، بازیکن کنترل یک مامور عملیاتی شرکت آمبرلا به نام Ghost را برعهده دارد.

در جرئیات جدید، فاش می‌شود که هرکدام از این سناریوها انواع دشمنان مختص به خودشان را دارند. به این ترتیب در No Time To Mourn شاهد معرفی یک نوع زامبی جدید از نوع سمی (poisonous zombie) هستیم. در Runaway نوع جهش پیدا کرده و جدیدی از زامبی‌ها دیده می‌شوند که بایستی از نوع بسیار خاصی از خشاب‌ها برای کشتنشان استفاده کرد. درنهایت نیز در Forgotten Soldier، زامبی‌هایی زرهی و مجهز در سر راه قرار دارند که طبیعتا برای کشتن آن‌ها باید مهمات بیشتری مصرف کرد.

در زمینه نحوه گیم‌پلی، گفته شده که ساختار Ghost Survivors شباهت زیادی به دو ماد Fourth Survivor و Tofu Survivor دارد؛ یعنی هر سناریو و هر کاراکتر، باید از مسیرهای مختلف و با پاکسازی این مسیرها از وجود دشمنان، راه را به سمت نقطه پایان پیدا کند و چالش‌های مختلفی هم در پیش دارد. با این حال سناریوهای جدید، تعدادی ویژگی جدیدتر نیز دارند. برای مثال در این سناریوها، امکان برداشتن آیتم در طول گیم‌پلی وجود دارد و بازیکن، محدود به آیتم‌های تعیین‌شده در ابتدای سناریو نیست. همچنین آیتم‌ها، قابل برداشتن از خود محیط‌ها نیستند، و باید انواع مشخصی از زامبی‌ها را کشت تا بتوان آیتم را کسب کرد. همچنین برداشتن یک آیتم باعث می‌شود که آیتم‌های دیگر در ادامه سناریو قابل برداشتن نباشد.

غیر از این مراحل، کپ‌کام یک بخش تمرینی (Training mode) هم همراه با این DLC به بازی اضافه می‌کند. در حالت تمرینی، درجه سختی آسان‌تر و آیتم‌ها و فضاهای ذخیره آیتم‌ها هم بیشتر هستند. در این حالت که بعد از تکمیل هر سناریو باز می‌شود، بازیکنان می‌توانند آن اپیزود را در محیطی آرام‌تر شروع کنند و مسیر رسیدن به نقطه پایان، محل استقرار دشمنان و دیگر چالش‌های موجود را تمرین کنند. به علاوه، The Ghost Survivors تعدادی چالش جدید به بازی اصلی نیز اضافه می‌کند که در صورت انجام دادن آن‌ها، پاداش‌هایی از نوع پوشش و لباس آزاد می‌شود. اضافه شدن تروفی‌ها و همچنین Achievement های جدید به بازی نیز از دیگر محتواهای این بسته الحاقی رایگان است.

Resident Evil 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی در بازی مگ را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.