نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 09 بهمن 1397
ساعت 13:00

بسته الحاقی The Ghost Survivors برای بازی RE2 Remake به زودی منتشر می‌شود

0 از 5

کپ‌کام جزئیات جدیدی از بسته الحاقی رایگان The Ghost Survivors، برای بازی Resident Evil 2 را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام مدتی پیش از تعدادی از بسته‌های الحاقی بازی Resident Evil 2 رونمایی کرد؛ DLC هایی که به گفته این شرکت، قرار هستند به عنوان «محتواهای قابل بازی پس از عرضه» و به صورت رایگان برای «رزیدنت اویل 2» منتشر شوند. مهم‌ترین بسته الحاقی از این دست که معرفی شد، یک حالت جدید به نام «The Ghost Survivors» بود که در آن، بازیکن از طریق سه شخصیت متفاوت با کاراکترهای اصلی این بازی، خط داستانی و گیم‌پلی مشخصی را دنبال می‌کنند.

پیرامون این دی‌ال‌سی، اخیرا سازندگان بازی تاریخ انتشار و همچنین جزئیاتی از آن را به اشتراک گذاشته‌اند؛ بر این اساس، این ماد قرار است داستان‌هایی به صورت «چه می‌شد اگر» پیرامون سه شخصیت نگون‌بختی دنبال شود، که هرگز موفق نشدند تا از شهر زامبی‌زده راکون فرار کنند. براساس این گزارش، The Ghost Survivors در روز ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) به صورت رایگان منتشر می‌شود و در آن، بازیکنان از طریق سه حالت به نام‌های No Time to Mourn (برای شخصیت رابرت کندو (Robert Kendo)، مالک اسلحه‌فروشی Kendo)، Runaway (برای شخصیت دختر شهردار شهر راکون) و Forgotten Soldier (برای یکی از سربازان آمبرلا) این داستان‌ها را دنبال می‌کنند.

گفتنی است که The Ghost Survivors تنها یکی از دی‌ال‌سی‌های وعده داده شده برای بازی است و غیر از اسکین‌ها و لباس‌های کلاسیک برای Claire و Leon که پیش از این معرفی شده بود، احتمال معرفی محتواهای قابل بازی بیشتر نیز در آینده وجود دارد.

بازی Resident Evil 2 چند روز پیش برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. این بازی، که یک بازسازی کامل از عنوان کلاسیک Resident Evil 2 (محصول ۱۹۹۸) است، پس از عرضه شاهد استقبال بسیار عالی طرفداران و منتقدین هم بوده است. این استقبال گسترده، اخیرا باعث شده تا یک بار دیگر بحث ساخته شدن عناوین Remake برای بازی‌های کلاسیک کپ‌کام شدت بگیرد؛ به طوری که تهیه‌کننده این بازی در پاسخ به احتمال ساخته شدن Resident Evil 3 Remake، ساخت چنین پروژه‌ای را در صورت اشتیاق بالای طرفداران کاملا محتمل دانسته است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.