نویسنده: فرشاد جمعه، 17 اسفند 1397
ساعت 23:00

آرین فلین به استودیوی جدید شرکت Improbable پیوست

حضور آرین فلین در تیم سازنده‌ی جدید شرکت Improbable

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Improbable اخیراً خبر از تاسیس دو استودیوی جدید بازیسازی در شهر لندن و ادمونتون داده است. استودیوی ادمونتون که برروی یک بازی آنلاین چند نفره برای پلتفرم SpatialOS کار می‌کند، توسط «آرین فلین» (Aaryn Flynn)، به عنوان یکی از اعضای اسبق استودیوی «بایوور» (BioWare)، رهبری می‌شود.

فلین به مدت 11 سال در استودیوی بایوور مشغول به فعالیت بود و برروی ساخت عناوین محبوبی چون Mass Effect ،Dragon Age و Star Wars: The Old Republic کار کرده است؛ او از ماه سپتامبر سال 2018 به عنوان مدیر کل شعبه آمریکای شمالی، به شرکت Improbable پیوست. فلین در ارتباط با استودیوی ادمونتون اعلام کرد:

علاقه زیادی به ساخت عنوانی بر پایه‌ی پلتفرم SpatialOS شرکت Improbable داشتم. ساخت ابزار و محتوا برای SpatialOS، فرصت فوق العاده‌ای برای تیم ما واقع در شهر ادمونتون بود تا با پلتفرم SpatialOS آشنایی پیدا کند، اما ساخت یک بازی کامل برپایه‌ی این پلتفرم، فرصت بسیار مناسبی برای من و سایرین خواهد بود و می‌تواند شکل جدیدی به استودیوی ادمونتون بدهد. اکنون که اقدام به استخدام افراد خوبی کرده‌ایم و پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم، قصد داریم که تمرکز خود را برروی ساخت بازی‌ای بر پایه‌ی موتور گرافیک «آنریل 4» (Unreal Engine 4) معطوف کنیم وعنوان آنلاینی را برای نسل بعدی پلتفرم SpatialOS بسازیم.

استودیوی لندن شرکت Improbable هم توسط John Wasilczyk رهبری خواهد شد که پیش از این در استودیوی «دایس» (DICE) شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی «اپیک گیمز» (Epic Games) مشغول به فعالیت بوده است. به گفته‌ی شرکت Improbable، آن‌ها قصد دارند دو استودیوی لندن و ادمونتون را گسترش داده و همچنین استودیوهای دیگری را در سایر نقاط بازگشایی کنند.

Improbable در «کنفرانس سازندگان بازی» (Game Developers Conference) امسال که در بازه‌ی زمانی 18 تا 22 مارس (برابر با 27 اسفند تا دوم فروردین ماه) برگزار می‌شود، شرکت و پیرامون استفاده از پلتفرم SpatialOS در ساخت بازی‌های ویدیویی جزئیاتی را ارائه کند. این شرکت همچنین میزبان دو پنل با حضور فلین و «جاش هلمز» (Josh Holmes) که برروی ساخت عناوینی چون Def Jam Vendetta و Halo کار کرده، خواهد بود.

فرشاد | اخبار | 08/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.