نویسنده: فرشاد یکشنبه، 26 اسفند 1397
ساعت 21:00

جزئیات جدیدی از حالت Battle Royale بازی Battlefield 5 اعلام شد

انتشار اطلاعات جدیدی از بازی Battlefield 5 Firestorm

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت الکترونیک آرتز اخیراً تاریخ عرضه‌ی حالت Battle Royale (به نام Firestorm) بازی Battlefield 5 را بصورت رسمی اعلام نمود؛ اکنون با توجه به گزارشات تایید نشده و جزئیات فاش شده، اطلاعات جدیدی از این حالت در دسترس قرار گرفته که در اینجا، بخشی از اطلاعات انتشار یافته از طریق کانال‌های رسمی را به اشتراک می‌گذاریم.

یکی از جزئیات تایید شده، مربوط به تعداد بازیکنان هر مسابقه است که این عدد به حداکثر 64 نفر می‌رسد و شامل 16 تیم چهار نفره می‌شود. مسابقات حالت Firestorm به روند پیشرفت شما بستگی خواهند داشت؛ همچنین در این حالت، شاهد مکانیک تخریب و مبارزه با وسایل نقلیه خواهید بود.

نقشه‌ی حالت Battle Royale بازی Battlefield 5 بقدری بزرگ است که می‌توان آن را بزرگترین نقشه‌ای دانست که تاکنون برای یک عنوان Battlefield ساخته شده؛ در توصیف این حالت آمده است:

محافظت از اهداف و در اختیار گرفتن نقاط کلیدی، نکاتی هستند که بیشتر مبارزات براساس آن‌ها پایه گذاری خواهند شد؛ نحوه‌ی دستیابی شما و تیم شما به آن نقاط و اهداف، و زمان انجام آن، هرگز یکسان نخواهد بود.

نکته‌ی قابل توجه دیگر، دستیابی به برخی از تجهیزات، مشابه حالت Conquest است؛ در حالیکه امکان دستیابی به برخی از تجهیزات، تنها در نقاط خاصی ممکن خواهد بود، قابلیت دستیابی به برخی دیگر، بصورت تصادفی روی خواهد داد؛ در توصیف این موضوع آمده است:

با تیم خود همکاری کرده تا با در اختیار داشتن تجهیزات مختلفی همچون سلاح‌ها و وسایل نقلیه، و همچنین دستیابی به تجهیزات ارزشمند، شانس خود را جهت بقا و زنده ماندن به عنوان تیم آخر افزایش دهید.

بازی Battlefield 5 هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار دارد و حالت Battle Royale این عنوان، بصورت رایگان از تاریخ 25 مارس (برابر با پنجم فروردین ماه سال 1398) برای کلیه‌ی بازیکنان عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 17/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.