نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

Battlefield 5 پس از تابستان محتوای بزرگ جدید دریافت نمی‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حساب رسمی Battlefield 5 تایید کرده که این بازی پس از تابستان هیچ‌گونه محتوای گسترش‌دهنده جدیدی دریافت نمی‌کند.

براساس اعلام قبلی و البته تاییدیه جدیدی که به تازگی حساب رسمی توییتری بازی بتلفیلد 5 انجام داده، این عنوان پس از دریافت آپدیت ژوئن (خرداد - تیر) دیگر میزبان هیچ محتوای گسترش‌دهنده و expansion جدید نخواهد بود. در این زمینه، پست وبلاگی جدید EA DICE نیز اشاره می‌کند که بروزرسانی گسترش‌دهنده بعدی در ماه ژوئن، آخرین مورد از این دست برای بازی است و پس از پایان گرفتن فصل جاری بازی یعنی Into the Jungle، که این فصل قرار است در ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) پایان بگیرد، عرضه می‌شود. حالت Into the Jungle از نظر دوره و محل وقوع حوادث، به جنگ‌های صورت گرفته در اقیانوس آرام می‌پردازد.

با توجه به این خبر، بازی بتلفیلد 5 پس از پایان یافتن Into the Jungle، تنها یک بروزرسانی محتوایی و گسترش‌دهنده در ژوئن دریافت خواهد کرد و البته به صورت اکسپنشن Chapter 7 هم نخواهد بود. این بروزرسانی شامل تعدادی محتوای قابل بازی جدید، اسلحه‌ها و موارد داستانی است. در این زمینه البته بازی حتی پس از آن آپدیت نیز مراحل هفتگی دریافت خواهد کرد و این شامل بسته‌های گسترش‌دهنده نمی‌شود.

یکی از مواردی که در بروزرسانی آخر اضافه می‌شود، Battlefield Currency یا Company Coin است که اجازه باز کردن گیرهای قدیمی‌تری که بازیکنان موفق به دریافت‌شان نشده بودند را می‌دهد. رویدادهای دیگر نظیر FridayNightBattlefield و Throwback Thursdays هم مجددا به بازی برمی‌گردد.

درنهایت، به نظر می‌رسد که EA DICE درحال بستن پرونده بازی Battlefield V است؛ عنوانی که چند سالی از عرضه آن می‌گذرد و سازندگان در یک برنامه منظم، به صورت مرتب اقدام به اضافه کردن ویژگی‌ها و محتواهای جدید به آن کردند. با در نظر گرفتن اینکه EA تایید کرده در سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار بتلفیلد جدید نخواهیم بود، سازندگان ظاهرا درحال آماده‌سازی کامل برای ورود به نسل بعدی کنسول‌های بازی هستند.

Battlefield V درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 8 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.