نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 فروردين 1398
ساعت 16:00

استودیوهای جدید Microsoft در E3 2019 نمایش‌هایی خواهند داشت

به گفته فیل اسپنسر، تیم‌های بازی‌سازی جدید ایکس‌باکس در E3 2019 حاضر هستند

4.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، اخیرا در جریان رویداد استریمی Inside Xbox تایید کرده که استودیوهای جدیدی که مایکروسافت خریداری یا تاسیس کرده است، قرار است در جریان رویداد E3 2019 نمایش‌هایی داشته باشند.

در جریان برنامه استریمی اینساید ایکس‌باکس، فیل اسپنسر به این نکته اشاره کرد که «استودیوهای بازی‌سازی که جدیدا به مجموعه ایکس‌باکس اضافه شده‌اند، در رویداد آینده E3 چیزهایی را برای نمایش آماده کرده‌اند؛ چیزهایی که تاکنون کسی آن‌ها را ندیده است». او البته به شکل مشخص، گفته که بازی چندپلتفرمی The Outer Worlds استودیو Obsidian نیز ممکن است در رویداد آینده حضور داشته باشد. او در ارتباط با اهمیت هماهنگ شدن تیم‌های جدید با مجموعه ایکس‌باکس چنین گفته است:

این کار زمان می‌برد که استودیوهای جدید به شکل کامل با شبکه و سیستم کلی مایکروسافت هماهنگ شوند. به شکل واضح، ممکن است حتی این موضوع سال‌ها نیز طول بکشد تا درنهایت این تیم‌های جدید، خروجی‌هایی مشابه با تیم‌های قدیمی‌تر داشته باشند. این به خاطر این است که تیم‌های مختلف، اعضای آن‌ها در بخش‌های مختلفی نیز مشغول به کار و دنبال کردن پروژه‌های متفاوتی هستند. به همین خاطر هم هست که واقعا فکر می‌کنم حضور پیدا کردن آن‌ها در رویداد امسال E3 جالب توجه باشد. آن‌ها در واقع می‌خواهند به ما نمایش دهند که چه چیزهایی برای جامعه بازیکنان ایکس‌باکس می‌سازند.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ و در پاسخ به انتقادات درباره ضعف بالای پلتفرم ایکس‌باکس در ارائه محتواهای انحصاری نسبت به رقیب خود پلی‌استیشن، این شرکت در دو نوبت اعلام کرد که استودیوهای جدیدی را به جمع خود اضافه کرده است. گفتنی است که این استودیوها در قالب گروه بزرگ‌تر و هماهنگ‌کننده‌ای به نام Microsoft Game Studios فعال بودند که البته این گروه نیز مدتی پیش نام‌گذاری جدیدی پیدا کرد و حالا با عنوان Xbox Game Studios شناخته می‌شود. مجموعه Xbox Game Studios حالا متشکل از ۱۳ تیم بازی‌سازی است. پیرامون ایکس‌باکس و E3 نیز مایکروسافت از مدت‌ها قبل خبر از حضوری پرقدرت در E3 2019 داده بودند و آن‌ها اتفاقا اندکی بعد از اعلام جزئیات اولیه کنسول بعدی پلی‌استیشن توسط سونی، زمان و مکان برگزاری کنفرانس خودشان در E3 2019 را اعلام کردند، که این زمان‌بندی برای اعلام خبر از جانب مایکروسافت، در نوع خودش جالب بود و شایعات درباره احتمال رونمایی از کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس را در کنفرانس ذکر شده پررنگ‌تر کرده است. در هر صورت این کنفرانس براساس گزارش قبلی، قرار است در روز ۹ ژوئن (۲۰ خرداد - ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران) در ساختمان تئاتر مایکروسافت برگزار شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.