نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 20 خرداد 1398
ساعت 14:06

فصل دوم Apex Legends محتوای زیادی را به بازی اضافه می‌کند

در آینده چه چیزهایی به Apex Legends اضافه می‌شود؟

5 از 5

در جریان رویداد EA Play 2019، استودیو ریسپاون اطلاعات زیادی را از فصل دوم بازی Apex Legends و محتوای آن به اشتراک گذاشت. این فصل که Battle Charge نام دارد، شامل یک اسلحه جدید، یک کاراکتر جدید و یک حالت جدید می‌شود.

اولین چیزی که ریسپاون در این رویداد به نمایش گذاشت، اسلحه L-Star بود؛ اگر عنوان Titanfall 2 را بازی کرده باشید حتما می‌دانید که این اسلحه یکی از محبوب‌ترین اسلحه‌های گیمرها بود و در مقایسه با سایر تفنگ‌ها، آسیب بیش‌تری به دشمنان وارد می‌کرد. همانند تفنگ‌های Kraber و Mastiff، این اسلحه هم تنها از طریق Care Package قابل دسترسی خواهد بود.

ریسپاون در ادامه اعلام کرد که حالا گیمرها می‌توانند راحت‌تر از گذشته به لول 100 برسند. این استودیو قبلا اعلام کرده بود که بتل پس شامل چالش‌های مختلفی می‌شود و بازی‌کنان با کامل کردن آن‌ها می‌توانند XP و اسکین‌های کمیاب و فوق‌العاده را دریافت کنند.

حالت Ranked Mode هم قرار است در این فصل به بازی اضافه شود. همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، این حالت برای بازی‌کنان حرفه‌ای طراحی شده تا بتوانند به صورت جدی در کنار یکدیگر به رقابت بپردازند. خیلی کم‌ پیش می‌آید که چنین حالتی را در یک بازی بتل رویال ببینیم چرا که رتبه‌بندی و سطح‌بندی بازی‌کنان در یک اثر بتل رویال چندان کار ساده‌ای نیست.

در آخر نوبت به معرفی دهمین شخصیت بازی رسید. Wattson یک دانشمند و مهندس بسیار ماهر است و می‌توانند دیوارهای الکتریکی را جهت حافظت از خود یا هم‌تیمی‌هایش ایجاد کند و محیط اطراف را تحت کنترل خود بگیرد. سازندگان هم به مناسبت این رونمایی، یک تریلر کوتاه از این شخصیت نمایش دادند.

فصل دوم Apex Legends مدت کوتاهی پس از پایان فصل اول منتشر می‌شود. استودیو ریسپاون فعلا هیچ حرفی از قیمت این محتوا به میان نیاورد. با این حال فصل اول بازی با قیمت 9.50 دلار به فروش می‌رسید و می‌توان انتظار داشت که فصل دوم هم با همین قیمت عرضه شود.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.