نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 11 مهر 1399
ساعت 15:00

قابلیت Cross-Platform به زودی به بازی Apex Legends اضافه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Respawn تایید کرده که قابلیت کراس پلتفرم یا بازی بین بازیکنان پلتفرم‌های مختلف، کم‌تر از یک هفته دیگر در Apex Legends فعال می‌شود.

استودیو Respawn Entertainment همان‌طور که وعده داده بود، قرار است در روز 6 اکتبر (15 مهر) مجموعه رویدادهای جدیدی را وارد بازی Apex Legends کند که این شامل چندین حالت قابل بازی و آیتم‌های تزئینی خواهد بود. با این حال غیر از این رویداد، ویژگی دیگری یعنی پشتیبانی از cross-platform نیز به بازی اضافه خواهد شد که البته مدت‌ها مورد درخواست بازیکنان نیز بود. گفتنی است که این ویژگی در قالبت نسخه بتا در دسترس قرار می‌گیرد و شامل ویژگی cross-progression و استفاده از پیشرفت‌ها در بازی از یک پلتفرم در پلتفرم دیگر نمی‌شود.

با فعال شدن ویژگی کراس پلتفرم، بازیکنان این بازی در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی امکان تجربه مشترک بازی با یکدیگر را پیدا می‌کنند. در این زمینه گفته شده که یک ویژگی برای بازیکنان کنسولی، و در زمان تشکیل پارتی با بازیکنان پی‌سی، آن‌ها با آن دسته از بازیکنان بازی می‌کنند که از کیبورد و ماوس استفاده نمی‌کنند. به علاوه Respawn این مورد را هم تایید کرده که بازیکنان می‌توانند به صورت کامل قابلیت Cross-play را غیر فعال کنند، هر چند این ویژگی به صورت پیش فرض فعال خواهد بود.

Apex Legends در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. عرضه این بازی در ادامه سال 2020 برای نینتندو سوییچ  و استیم نیز تایید شده، هرچند Respawn تاریخ دقیقی را برای این کار مشخص نکرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.