نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 20 خرداد 1398
ساعت 19:34

اولین اطلاعات بازی جدید سازندگان Fe و A Way Out منتشر شد

EA Originals دست پر به میدان آمد

0 از 5

استودیو Zoink Games که بیش‌تر برای ساخت بازی فانتری Fe شناخته می‌شود، اعلام کرد روی یک اثر ماجراجویانه و اکشن با نام Lost in Random کار می‌کند.

بازی Lost in Random در یک دنیای تیره و تاریک و سرزنده روایت می‌شود؛ جایی که گیمرها برای پیشروی باید معماهای مختلف را حل کنند و با دشمنان درگیر شوند. همانند Fe، این اثر هم تحت برند بازی‌های مستقل الکترونیک آرتز یا همان EA Originals عرضه خواهد شد.

در حال حاضر تنها یک تصویر مفهومی از بازی منتشر که می‌توانید در بالا آن را مشاهده کنید. طبق گفته موسس استودیو Zoink Games، بازی ترکیبی از المان‌های شانس و مهارت خواهد بود و همان‌طور که در تصویر می‌توانید ببینید، یک تاس در کنار قهرمان داستان حضور دارد. گفته می‌شود در برخی از نقاط بازی می‌بایست از این تاس استفاده کنید. Lost in Random در تاریخ نامشخصی برای PS4 منتشر خواهد شد.

در ادامه رویداد EA Play 2019 بازی بعدی استودیو Glowmade هم با عنوان RustHeart معرفی شد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی روی کوآپ تمرکز دارد. در همین حال و از همه مهم‌تر، جزئیاتی از ساخته بعدی استودیو Hazelight Studios – سازنده اثر تحسین‌شده A Way Out – هم به اشتراک گذاشته شد. این تیم در حال حاضر روی یک بازی کاملا جدید کوآپ کار می‌کنند. متاسفانه به جز این مورد چیز دیگری درباره بازی آن‌ها نمی‌دانیم.

بازی بعدی EA Originals با نام Sea of Solitude در تاریخ 14 تیر روانه بازار می‌شود؛ این اثر سال گذشته طی رویداد E3 معرفی شده بود.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.