نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 19 آبان 1398
ساعت 19:41

Horizon Zero Dawn 2 احتمالا در دست ساخت قرار دارد

0 از 5

عنوان بسیار موفق Horizon Zero Dawn که توسط Gorilla Games توسعه پیدا کرده بود و مورد ستایش و تحسین منتقدین نیز قرار گرفته بود، یکی از بهترین و فراموش نشدنی‌ترین عناوین انحصاری سونی در نسل هشتم بود و شنیدن این که آن‌ها به فکر ساخت نسخه دوم این بازی هستند، زیاد غافلگیر کننده نیست چرا که با توجه به موفقیت‌های نسخه اصلی، انتظار ساخته شدن دنباله آن را داریم. با این حال، ساخت این بازی هنوز به طور رسمی از طرف هیچ کس تایید نشده است اما نشانه‌هایی که اخیرا دیده شده، این احتمال را افزایش می‌دهد. 

آگهی استخدام جدیدی که توسط Gorilla Games منتشر شده، احتمال ساخت 2 Horizon: Zero Dawn را افزایش داده است. این آگهی که به دنبال یک هنرمند فنی محیط‌های جنگلی و گیاهی است اعلام می‌دارد که:

در Gorilla ما چهار تیم اختصاصی برای خلق محیط‌های خیره کننده‌ی Horizon داریم. یکی از این تیم‌ها روی خلق محیط‌های جنگلی و گیاهی شاداب و سرزنده تمرکز دارد. ما ساخت این مدل‌های سه بعدی را از صفر آغاز کرده‌ایم بنابراین تیم‌های ما که دنیای بازی را پوشش می‌دهند و می‌سازند، می‌توانند دنیای همه جانبه ما را با بنچمارک‌ها و معیارهای گرافیکی حال حاضر هماهنگ کنند.

با این که این آگهی اشاره مستقیمی به ساخت نسخه دوم این بازی ندارد، اما کاملا واضح است که به آن ارتباط دارد. تنها سوالی که فعلا داریم این است که این بازی چه زمانی معرفی خواهد شد و کی به عرضه می‌رسد. عرضه این بازی به عنوان بازی زمان انتشار PS5 یکی از هیجان انگیزترین تئوری‌های ممکن است. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.