نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 21 مرداد 1399
ساعت 18:00

رفع مشکلات نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn اولویت اصلی گوریلا است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گوریلا گیمز گفته که از مشکلات گزارش شده در نسخه پی‌سی Horizon Zero Dawn مطلع بوده و اولویت اصلی آن‌ها رفع این مشکلات است.

بازیکنان PC با توجه به عرضه Horizon Zero Dawn، حالا مدتی هست که فرصت تجربه یکی از بازی‌های انحصاری تحسین‌شده PS4 را در پلتفرم خودشان پیدا کردند. Horizon Zero Dawn یک بازی جهان‌باز، داستان محور و نقش‌آفرینی است که در زمان عرضه در سال 2017، با نقدهای بسیار خوب و فروش عالی نیز مواجه بود و از زمان عرضه روی پلتفرم پی‌سی، بازیکنان بیشتری نیز با آن آشنا شدند. پیرامون این نسخه، البته نقدهای منفی هم وجود داشته که عمدتا مربوط به مشکلات فنی و باگ‌های پرشمار بازی است. پیرامون این گزارش‌ها، سازنده بازی یعنی گوریلا گیمز اخیرا گفته که درحال بررسی مشکلات اعلام شده هستند و برطرف کردن آن‌ها، حالا به اولویت اصلی استودیو نیز تبدیل شده است.

ما همه کانال‌های ارتباطی خودمان را زیرنظر داریم و از مشکلاتی نظیر کرش کردن بازی یا دیگر موارد فنی که توسط برخی بازیکنان گزارش شده مطلع هستیم. لطفا مطلع باشید که بررسی کردن این مشکلات گزارش شده درحال حاضر اولویت اصلی ما است.

Guerrilla Games البته درباره اینکه آپدیت مربوط به این باگ‌فیکس‌ها در چه زمانی آماده می‌شود چیزی نگفته، ولی اشاره کرده که به محض مشخص شدن این موضوع، اطلاعات بیشتر را به اشتراک خواهد گذاشت. بازی Horizon Zero Dawn درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.