نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 21 مرداد 1399
ساعت 15:00

Crash Bandicoot 4 It's About Time ممکن است برای سوییچ هم عرضه شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بررسی روی ریشه کدهای صفحه خرید Crash Bandicoot 4 It's About Time یک گزینه مخفی نینتندو سوییچ را نشان می‌دهد.

اکتیویژن پس از ساخت و انتشار چند نسخه ریمیک از عناوین کلاسیک سری کرش باندیکوت، در ادامه سال 2020 بازی جدید Crash Bandicoot 4: It's About Time را عرضه می‌کند. در ارتباط با این بازی، تاکنون فقط عرضه نسخه‌های PS4 و Xbox One تایید شده و گرچه اکتیویژن احتمال انتشار بازی برای پلتفرم‌های دیگر را رد نکرده، ولی در حال حاضر فقط همین دو پلتفرم برای پیش خرید بازی در دسترس هستند. در همین رابطه، به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد بررسی روی ریشه کدهای وب‌سایت رسمی بازی، گزینه مخفی را برای انتخاب پلتفرم Nintendo Switch نیز دارد. این گزینه از دید عمومی پنهان است، ولی بررسی سورس کدهای وب‌سایت وجود چنین گزینه‌ای را تایید می‌کند.

گفتنی است که این موضوع به معنی تایید عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی نیست، ولی می‌تواند نشان‌دهنده برنامه اکتیویژن برای چنین عرضه‌ای باشد. در صورتی که این احتمال مطرح باشد، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک این نسخه از بازی نیز معرفی شود. تا پیش از این، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نیز حدود یک سال پس از عرضه نسخه PS4 به نینتندو سوییچ راه پیدا کرده بود. با توجه به این پیش‌زمینه، اصلا بعید نیست که این بازی برای پلتفرم هیبریدی نینتندو نیز عرضه شود.

Crash Bandicoot 4: It's About Time در روز 2 اکتبر (11 مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.