نویسنده: عرفان رحیمی صادق پنج شنبه، 23 آبان 1398
ساعت 11:06

Rockstar مشکلات نسخه PC بازی RDR 2 را تصدیق می‌کند

4.67 از 5

کاربران پلتفرم PC مدت زیادی منتظر بودند تا Red Dead Redemption 2 سرانجام به دستشان برسد. اما متاسفانه با مشکلات زیادی مواجه شد به طوری که حتی این مشکلات به قدری زیاد بود که برخی از بازی‌بازان موفق به تجربه آن نشدند چرا که بازیشان کرش می‌کرد. این مشکلات هم به لانچر راکستار مربوط می‌شد و هم به خود بازی اصلی که گاهی اوقات از فعالیت متوقف می‌شدند. از آن زمان تا به حال تعدادی آپدیت برای بهبود این اوضاع منتشر شده که هنوز هم برخی از این مشکلات سر جای خودشان باقی هستند اما خوشبختانه راکستار خودش از این موضوعات آگاهی دارد و در حال کار کردن برای رفع و رجوع آن‌ها است.

در اکانت توییتر این شرکت آن‌ها یک بیانیه طولانی و مفصل درمورد شرایط و اوضاع فعلی خود منتشر کردند. آن‌ها گفتند که می‌دانند هنوز عده‌ای از کاربران پلتفرم PC با این بازی مشکل دارند اما بهبود دهنده‌های بیشتری هنوز در راه است. در این بیانیه به کاربران پیشنهاد شده که هر زمانی که به پشتیبانی نیاز داشتند، از وبسایت پشتیبان این شرکت استفاده کنند تا در اسرع وقت به مشکل آن‌ها رسیدگی شود. 

در حالی که عرضه شدن این بیانیه بسیار نکته مثبت و خوشحال کننده‌ای از پیگیر بودن راکستار است، اما در آن هیچ چیزی درمورد بازه زمانی عرضه این بهبود دهنده‌ها اعلام نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.