نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 بهمن 1401
ساعت 14:00

فروش GTA V از 175 میلیون و Red Dead 2 از 50 میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آخرین بازی منتشر شده توسط Take-Two Interactive یعنی Marvel’s Midnight Suns گرچه از نظر تجاری نتوانست به اهداف فروش شرکت دست پیدا کند، ولی یک گزارش تازه نشان می‌دهد که عناوین گذشته این ناشر همچنان در زمینه فروش درخشان عمل می‌کنند. در این رابطه به طور مشخص عناوین بزرگ اخیر کمپانی راک‌استار گیمز یعنی Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 سال‌ها پس از عرضه اولیه همچنان در زمینه فروش رکوردهای تازه ثبت می‌کنند.

با توجه به گزارش مالی اخیر Take-Two برای سه ماهه آخر سال مالی، رسما تایید شده که مجموع فروش بازی GTA V حالا از مرز 175 میلیون نسخه نیز عبور کرده است. با توجه به این آمار جدید، تیک تو فاش کرده که فروش مجموع برای کل سری جی‌تی‌ای نیز از 395 میلیون نسخه فراتر رفته است. پس از این، آخرین بازی بزرگ عرضه شده راک‌استار یعنی Red Dead Redemption 2 مورد اشاره واقع شد و مشخص شد که این بازی هم از زمان عرضه سال 2018 تاکنون، بیش از 50 میلیون نسخه به فروش رفته است. به همین ترتیب درباره این سری بازی نیز مشخص می‌شود که فروش مجموع، حالا از 70 میلیون نسخه بیشتر شده است.

این آمارهای خیره‌کننده، خصوصا با در نظر گرفتن مقایسه اعداد با گزارش مالی سه‌ماهه قبلی قابل توجه است، جایی که GTA V بیش از 170 میلیون نسخه و Red Dead 2 نیز بیش از 46 میلیون نسخه فروش اعلام شده بودند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.