نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 27 دی 1398
ساعت 16:00

کارگردان سابق God of War به زمان رونمایی PS5 اشاره کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ David Jaffe کارگردان سابق سری God of War نیز به موعد رونمایی بسیار نزدیک سونی از پلی‌استیشن 5 اشاره کرده است.

دیوید جف (David Jaffe) کارگردان شناخته‌شده صنعت بازی که پیش از این عناوین انحصاری مختلفی را در سری‌های God of War و Twisted Metal برای پلی‌استیشن ساخته، اخیرا گفته که رویداد رونمایی از PS5 به زودی و در ماه آینده میلادی (فوریه) برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که شایعه رونمایی از این کنسول در ماه فوریه، یکی از گمانه‌زنی‌های محبوب تحلیلگران است و باید دید که سونی درنهایت با معرفی احتمالی PS5 در ماه آینده میلادی، به این گمانه‌زنی‌ها واقعیت می‌بخشد یا خیر.

دیوید جف، البته سال‌هاست که به عنوان یک بازیساز در مجموعه سونی فعالیت نمی‌کند و به این ترتیب نمی‌توان خبر رونمایی نزدیک PS5 را رسمی و البته قطعی دانست. با این حال، اظهار نظرهای تازه او که در پاسخ به یکی از کاربران توییتر ارسال شده از جهات زیادی جالب است. او در این پاسخ، گفته که «تنها چهار هفته» تا موعد رونمایی PS5 زمان باقی مانده که این تاریخ، مطابق گمانه‌زنی‌ها در ماه فوریه خواهد بود. او همچنین گفته که مجموعه اتفاقات اخیر در زمینه فاش شدن استراتژی‌های سونی در رویدادهایی نظیر E3 و ... باعث شده تا کمپین رونمایی از PS5 به «بدترین سیاست حفظ اسرار صنعت در حال حاضر» تبدیل شود. به گفته او، سونی درست همانطور که در دوره PS4 عمل کرد قصد دارد در فوریه پیش رو از PS5 رونمایی کند.

همان‌طور که اشاره شد، جف مدت‌هاست که همکاری نزدیکی با سونی ندارد، ولی حتی با این وجود اظهارنظرهای او در زمینه اینکه سونی در زمینه حفظ اسرار بسیار بد عمل کرده جالب‌توجه است. او همچنین در یک بخش دیگر و پاسخ به اینکه مایکروسافت و کنسول رقیب Xbox Series X حالا در این کمپین جلو افتاده و عدم حضور سونی در E3 هم باعث می‌شود تا مایکروسافت در بحث پیرامون نسل بعد مسلط باشد، این اظهارنظر را کاملا درست ندانست چون به عقیده او، سونی می‌داند که طرفداران تشنه دریافت کوچک‌ترین اطلاعات از PS5 هستند و تسلط فعلی مایکروسافت روی بحث‌های مربوط به نسل بعدی به معنی این نیست که حالت دائمی داشته باشد.

در صورت درستی ادعای دیوید جف و بسیاری از تحلیلگران، طرفداران ظاهرا تنها چهار هفته با رونمایی از PlayStation 5 فاصله دارند و انتظار برای رد یا تایید ادعاها چندان طولانی نیست.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.