نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 بهمن 1398
ساعت 09:00

GTA 5 و Red Dead Redemption 2 تاکنون 150 میلیون نسخه فروش داشتند

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بنا به یک گزارش جدید، دو بازی GTA 5 و Red Dead Redemption 2 تاکنون مجموعا 150 میلیون نسخه فروش داشته‌اند.

شرکت راک‌استار گیمز در طول نسل هشتم کنسول‌های بازی، عملا تنها دو بازی بزرگ را عرضه کرد که درواقع یکی از آن‌ها نیز به صورت یک پورت از کنسول‌های نسل هفتمی به نسل جدیدتر همراه با ارتقاهای فنی و گرافیکی بوده است. با وجود اینکه این کارنامه به نوعی نشان از کاهش خروجی‌های استودیو نسبت به نسل قبلی کنسول‌ها دارد، ولی به این معنا هم نیست که شرکت از حیث تجاری و فروش هیچ‌گونه مشکلی داشته باشد. باید در نظر گرفت که هر دو بازی Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 بازی‌های بسیار محبوبی بوده و خصوصا به خاطر وجود مادهای آنلاین، همچنان و پس از چند سال از زمان عرضه میزبان میلیون‌ها بازیکن نیز هستند. خصوصا اینکه این بازی‌ها مرتبا توسط راک‌استار با انتشار آپدیت‌ها و محتواهای جدید بروزرسانی نیز می‌شوند.

کمپانی Take-Two Interactive که مالک شرکت راک‌استار محسوب می‌شود، اخیرا اعلام کرده که دو بازی بزرگ راک‌استار گیمز در نسل هشتم یعنی GTA V و Red Dead Redemption 2، درمجموع ۱۵۰ میلیون واحد فروش داشته‌اند. این یک آمار واقعا خیره‌کننده است که تنها به دو بازی تعلق دارد و قابل مقایسه با فروش مجموع بسیاری از فرنچایزها و مجموعه بازی‌های بزرگ و قدیمی است.

بازی Grand Theft Auto 5 اولین بار درسال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های نسل هفتمی منتشر شد و در ادامه توسط راک‌استار، همراه با ارتقاهای فنی و گرافیکی به کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی راه پیدا کرد. بازی Red Dead Redemption 2 اما در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشتمی و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2 با امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ را در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.