نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 28 بهمن 1398
ساعت 15:00

صداپیشه DMC 5 به بازی بعدی Capcom VS اشاره کرده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ صداپیشه شخصیت V در بازی DMC 5 به نظر بازی بعدی سری Capcom VS را جلوتر از معرفی رسمی افشا کرده است.

از چندهفته پیش تاکنون، شایعات مختلفی پیرامون کپ‌کام منتشر شده که اشاره می‌کند این شرکت، قصد معرفی چند بازی جدید در آینده نزدیک را دارد. کپ‌کام البته کم‌تر از دو ماه دیگر بازی Resident Evil 3 Remake را عرضه خواهد کرد؛ با این حال شایعاتی از وجود یک بازی در صف عرضه دیگر، اما هنوز رونمایی نشده از این کمپانی ژاپنی نیز وجود داشته است. پیرامون این بازی احتمالی، اخیرا صداپیشه یکی از شخصیت‌های اصلی بازی Devil May Cry 5 یعنی V، در یک پست توییتری در حساب شخصی خود از هیجان بالای خود برای بازی بعدی سری «Capcom VS» گفته است. لازم به ذکر است که عناوین Capcom VS، بازی‌های ژانر مبارزه‌ای یا فایتینگ هستند که به صورت کراس‌اور، شامل شخصیت‌هایی از بازی‌های کپ‌کام در کنار شخصیت‌های قابل انتخاب از شرکت‌های دیگر می‌شوند. Brian Hanford صداپیشه شخصیت V در بازی دویل می کرای 5 چنین گفته است:

کاملا برای بازی بعدی سری Capcom VS هیجان‌زده هستم!! کاراکترهای جدید ممکن است خیلی آشنا باشند...

آخرین بازی از این سری، Marvel vs. Capcom: Infinite در سال ۲۰۱۷ منتشر شد که در آن، بسیاری از شخصیت‌های محبوب کپ‌کام در کنار بسیاری از شخصیت‌های محبوب از کامیک‌بوک های مارول قابل انتخاب بودند. این بازی گرچه نسبت به نسخه‌های قبل عملکرد ضعیف‌تری در میان طرفداران داشت، ولی با در نظر گرفتن توییت اخیر Brian Hanford به نظر می‌رسد که نسخه جدیدتری برای این سری در پیش خواهد بود.

لازم به ذکر است که انتشار این اطلاعات درحالی انجام می‌شود که کپ‌کام هنوز صحبتی در رابطه با بازی بعدی سری Capcom VS انجام نداده است و به این ترتیب، عنوان و تاریخ انتشار مشخصی برای آن هم وجود ندارد. در صورتی که چنین بازی برای عرضه در آینده نزدیک در نظر گرفته شده باشد، پیدا کردن یک رویداد مناسب گیمینگ برای رونمایی کمی دشوار است. البته جدای از شایعات از رونمایی نزدیک سونی از پلی‌استیشن 5 که می‌تواند محل خوبی برای معرفی بازی باشد، احتمالا برنامه بعدی Nintendo Direct نیز کاندید مناسبی برای این کار است. گفتنی است که این پست ممکن است حتی گمراه‌کننده نیز باشد و درنهایت باید منتظر خبرهای مرتبط از جانب کپ‌کام بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.