نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 28 بهمن 1398
ساعت 18:00

Nvidia به کارت گرافیک‌های مخصوص Cyberpunk 2077 اشاره کرده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Nvidia تولید کننده کارت‌های گرافیکی پی‌سی، اخیرا به ساخت کارت گرافیک‌های مخصوصی با تم Cyberpunk 2077 اشاره کرده است.

کمپانی Nvidia یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان قطعات GPU تجاری برای رایانه‌های شخصی است که طرفداران پرشمار و خاص خود را نیز دارد. به تازگی حساب رسمی توییتری این بازی پرسش و پاسخ‌های جالبی را با حساب رسمی بازی شدیدا موردانتظار Cyberpunk 2077 انجام داده که در طی آن، ان‌ویدیا یک تصویر تار و بلوری از یک کارت گرافیک معرفی نشده خود را فاش کرده است. در این رابطه، ابتدا حساب رسمی بازی Cyberpunk 2077 از Nvidia می‌پرسد که «آیا قصد عرضه کارت‌های گرافیکی مخصوص و البته محدود برای Cyberpunk 2077 را دارد» که در پاسخ به این پرسش، حساب Nvidia پستی با یک تصویر تار از یک کارت گرافیک ارسال کرد که در متن آن، جمله «منتظر بمانید...» نوشته شده است. شما در ادامه تصویر این کارت گرافیک هنوز معرفی نشده را مشاهده می‌کنید.

nvidia cyberpunk 2077 720x720

با در نظر گرفتن این تصویر که به صورت تار و بلوری ارسال شده، دقیقا نمی‌توان به مدل خاصی از GPUهای کنونی Nvidia اشاره کرد. هرچند با توجه به پست یک کاربر ردیت، احتمالا این نسخه بازگشتی به دوره‌های قدیمی‌تر سال ۲۰۰۷ است که کارت‌های گرافیک موجود در بازار به شکل گسترده از تصاویر مختلف برخی بازی‌های روز بر روی خود استفاده می‌کردند.

گفتنی است که Nvidia GeForce مدتی پیش از سرویس استریمینگ بازی خود، چیزی مشابه Google Stadia هم پرده‌برداری کرد و حالا رسما این شرکت سازنده قطعات GPU نیز به جمع دارندگان پلتفرم رایانش ابری برای بازی‌های ویدیویی اضافه شده است. سرویس جدید که GeForce Now نام دارد، نیاز به پرداخت اشتراک ۵ دلاری حتی برای بازی‌هایی که مالکیت آن دراختیار بازیکن هست دارد و باید دید که در ادامه راه چگونه توسط بازیکنان مورد توجه قرار می‌گیرد.

پیرامون بازی سایبرپانک 2077، این عنوان پس از اعلام تاخیر در عرضه حالا قرار است در روز ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.