نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 اسفند 1398
ساعت 09:00

EA در سال ۲۰۱۹ یک عنوان فرعی Star Wars را لغو کرده بود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش جدید فاش می‌کند که الکترونیک آرتز در سال ۲۰۱۹، بی سر و صدا یک بازی فرعی سری Star Wars را کنسل کرده بود.

کوتاکو اخیرا گزارشی منتشر کرده که فاش می‌کند EA، یک بار دیگر اقدام به کنسل کردن یک بازی از سری Star Wars کرده است که در این مورد، آن‌ها در سال ۲۰۱۹ بدون سر و صدای خاصی، یک بازی فرعی برای Star Wars: Battlefront را لغو کرده بودند. این بازی که سومین بازی لغو شده و درحال تولید الکترونیک آرتز در سری Star Wars بوده، با اسم رمز «Viking» مراحل تولید خود را می‌گذرانده است. کوتاکو درباره این بازی گفته که بیشتر اطلاعات مرتبط با بازی در خصوص محل وقوع و داستان بازی کاملا محرمانه نگه داشته شده، ولی از نظر خط زمانی، این بازی یک نسخه فرعی و اسپین آف برای Star Wars: Battlefront و با المان‌های یک بازی جهان‌باز در دست تولید بوده است.

پروژه Viking که اخیرا توسط کوتاکو فاش شده، البته چندان هم ناشناخته نیست. پس از لغو شدن بازی Star Wars استودیو ویسرال که به دنبال منحل شدن استودیو و جدایی ایمی هنیگ صورت گرفت، درهمان مقطع اعلام شد که استودیو EA Vancouver برخی از کارها و طرح‌های به جای مانده از آن پروژه را دریافت کرده تا در بازی خودشان مورد استفاده قرار دهند. با این حال این بازی که با اسم رمز Orca درحال تولید بوده نیز درنهایت کنسل می‌شود و این استودیو، کار روی سومین بازی Star Wars را مجددا از سر می‌گیرد. این بازی که با اسم رمز Viking درحال تولید و قرار بود در پاییز ۲۰۲۰ منتشر شود، با اسم رمز Viking درحال ساخت بود که درنهایت این بازی نیز به سرنوشت پیشینیان خود دچار می‌شود. کوتاکو گفته که این بازی در اصل توسط EA Vancouver و با همکاری Criterion تولید می‌شده است.

این گزارش ذکر کرده که الکترونیک آرتز گفته که کار همزمان چند استودیو روی ساخت بازی باعث پیدا شدن مشکل «چندین سرآشپز» شده و ایده‌های آن بیش از اندازه برای یک بازی که برای تولید یک سال و نیم برنامه‌ریزی شده بود جاه‌طلبانه شد. به این ترتیب بازی مذکور در بهار ۲۰۱۹ کنسل شد.

بدون در نظر گرفتن لغو بی سر و صدای این بازی، الکترونیک آرتز همچنان چندین پروژه در سری Star Wars را درحال ساخت دارد. در این رابطه دنباله‌ای برای بازی کاملا موفق Star Wars Jedi: Fallen Order در Respawn درحال ساخت است و یک بازی کوچک‌تر از این سری نیز مراحل ساخت خود را در EA Motive می‌گذراند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.