نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 اسفند 1398
ساعت 18:00

Baldur's Gate 3 درادامه سال ۲۰۲۰ به شکل Early Access عرضه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Larian Studios اعلام کرده که بازی Baldur's Gate 3 قرار است به شکل ارلی اکسس در ادامه سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

حدود یک هفته تا برگزاری رویداد PAX East باقی مانده و یکی از توسعه‌دهندگان بازی Baldur's Gate 3 حالا فاش کرده که این بازی قرار است در جریان رویداد مذکور نمایش جدیدی داشته باشد. او همچنین وعده داده که طرفداران این بازی موردانتظار ژانر نقش‌آفرینی، در ادامه سال ۲۰۲۰ می‌توانند منتظر عرضه نسخه Early Access بازی نیز باشند.

بازی Baldur's Gate 3 درحال حاضر توسط استودیو Larian در دست توسعه قرار دارد و در صورت عرضه اولیه بازی به این شکل، این البته اولین بار هم نخواهد بود که یک بازی Larian به صورت ارلی اکسس منتشر خواهد شد. پیش از این بازی Divinity: Original Sin 2 به شکل ارلی اکسس در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و نسخه نهایی نیز در سال بعد در دسترس طرفداران قرار گرفت. نسخه ارلی اکسس آن بازی البته نه به صورت کامل که تنها شامل چند مرحله ابتدایی بازی بود و باید دید که چنین الگویی برای Baldur's Gate 3 نیز تکرار می‌شود یا خیر. به علاوه Baldur's Gate 3 نیز مثل Divinity: Original Sin 2 قرار است پس از عرضه نسخه نهایی نیز بروزرسانی و محتواهای بیشتر دریافت کند.

گیم‌پلی ویدیو جدید این بازی قرار است در روز ۲۷ فوریه (۸ اسفند) و در جریان رویداد PAX East به نمایش گذاشته شود که شامل المان‌های داستانی و همچنین یک جلسه پرسش و پاسخ با طرفداران پس از نمایش گیم‌پلی نیز خواهد بود. با توجه به اینکه شرکت Hasbro قرار است به عنوان ناشر بازی فعالیت کند، این کمپانی پیش از این فاش کرده بود که آن‌ها درحال حاضر هفت بازی مختلف از مجموعه Dungeons & Dragons را درحال ساخت دارند که شامل بازی Dark Alliance (به عنوان یک دنباله معنوی برای Baldur’s Gate: Dark Alliance) نیز می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.