نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 اسفند 1398
ساعت 15:00

کوجیما پروداکشنز بابت نگرانی از ویروس کرونا از GDC انصراف داد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Kojima Productions نیز به جمع انصراف‌دهندگان از حضور در GDC 2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا اضافه شده است.

درحالی که پیش از این حضور هیدئو کوجیما برای شرکت در یکی از پنل‌های رویداد Game Developers Conference 2020 تایید شده بود، استودیو کوجیما پروداکشنز اخیرا در یک اطلاعیه گفته که به جهت نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا تصمیم به لغو برنامه‌های خود در GDC امسال گرفته است. گفتنی است که پیش از این سونی و فیس‌بوک نیز به دلیل مشابهی از حضور در GDC 2020 عذر خواسته بودند که نشان از شیوع فراگیر و سریع این ویروس جدید در ابعاد جهانی است. Kojima Productions در بیانیه خود گفت:

استودیو Kojima Productions اخیرا به تصمیم دشواری رسید و اعلام می‌کند که برنامه مشارکت ما در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی سال ۲۰۲۰، به جهت افزایش نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا کنسل شده است. در این زمینه، همه برنامه‌ها از جمله سخنرانی آقای کوجیما در پنل روز نوزدهم و همچنین Eric Johnson در روز شانزدهم لغو می‌شوند.

ویروس کرونا که علائم مشابهی با آنفلوآنزا دارد، حدود دو ماه پیش در چین مشاهده شد و در این فاصله کوتاه، بیش از ۷۶ هزار نفر را آلوده و باعث مرگ حدود ده‌ها هزار مبتلا نیز شده است که گرچه اکثریت موارد مرتبط با این آمارها مربوط به کشور چین هستند، و به خاطر قوانین قرنطینه جاری در چین، موارد ابتلا و مرگ در خارج از چین بسیار اندک بوده است، با این حال مشاهده موارد ابتلا و مرگ ناشی از ابتلای به این ویروس در سطح جهان، در روزهای گذشته بیشتر و بیشتر شده است.

رویداد GDC 2020 قرار است در فاصله روزهای ۱۶ تا ۲۰ مارس (۲۶ اسفند تا ۱ فروردین ۹۹) در سان فرانسیسکو برگزار شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.