نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 26 فروردين 1399
ساعت 18:00

رویداد Steam Game Festival در خردادماه برگزار می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رویداد دیجیتالی و آنلاین The Steam Games Festival قرار است در اواخر بهار امسال مجددا برگزار شود.

با توجه به اطلاعیه اخیر جف کیلی مجری شناخته‌شده صنعت گیم و تهیه‌کننده رویداد The Game Awards، امسال نیز شاهد بازگشت رویداد دیجیتال The Steam Games Festival خواهیم بود که مشابه سال اخیر، بازیکنان امکان تجربه محدود دمو برای برخی بازی‌های در صف عرضه را نیز پیدا می‌کنند. گفتنی است که این رویداد، از طریق لانچر استیم از روز ۹ ژوئن تا ۱۴ این ماه (۲۰ تا ۲۵ خرداد) برگزار خواهد شد.

جف کیلی که سال گذشته نیز از برگزاری رویداد Steam Games Festival به عنوان بخشی از مراسم The Game Awards خبر داده بود، اخیرا برگزاری رویدادی مشابه در اواخر بهار امسال را هم تایید کرده است. مشابه آیتم‌های سال اخیر، امسال نیز در Steam Game Festival به بازی‌هایی پرداخته می‌شود که موعد عرضه آن‌ها در طی سال ۲۰۲۰ و اوایل ۲۰۲۱ است و با توجه به تایید در دسترس قرار گرفتن دموهای قابل بازی، باید انتظار دموهایی در همین محدوده انتشار را داشت. دموها همچنین به صورت محدود هستند و پس از پایان رویداد از دسترس خارج می‌شوند.

استیم در این رابطه، صفحه اختصاصی هم برای Steam Games Festival راه‌اندازی کرده است که بازی‌سازان و ناشران نیز از طریق یک صفحه جداگانه، امکان قرار دادن عناوین خودشان را پیدا می‌کنند. ناشران تا روز ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت) امکان ثبت بازی‌های خود را دارند.

با توجه شیوع ویروس کرونا و لغو شدن بسیاری از رویدادهای گیمینگی از جمله E3 2020، برخی فعالان پیشنهاد برگزار کردن رویدادهای مشابه ولی صرفا دیجیتالی وآنلاین را داده‌اند. تاکنون جدای از Steam Games Festival، وب‌سایت IGN نیز خبر از برگزاری یک رویداد بزرگ دیجیتالی در بازه زمانی قبلی E3 2020 را داده که با استقبال گسترده  ناشران و بازی‌سازان نیز مواجه بوده است. گفتنی است که علیرغم تایید اولیه، برگزارکنندگان مراسم E3 از اجرای برنامه مشابه ولی به صورت دیجیتالی صرف نظر کردند و به این ترتیب، این رویداد مجددا در سال ۲۰۲۱ بازمی‌گردد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.