نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 26 فروردين 1399
ساعت 15:00

Resident Evil 3 درکم‌تر از یک هفته بیش از ۲ میلیون فروش داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام کپ‌کام، بازی اخیرا منتشر شده Resident Evil 3 موفق شده تا تنها در ۵ روز بیش از ۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

کمپانی ژاپنی کپ‌کام، به تازگی اعلام کرده که بازی Resident Evil 3 که به تازگی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شده، موفق شده تا بیش از دو میلیون نسخه فروش فیزیکی و دیجیتالی، تنها در ۵ روز اول عرضه کسب کند. کپ‌کام البته پیرامون نسخه‌های فیزیکی به عبارت عرضه شده در سطح جهانی اشاره کرده که به معنی عرضه به خرده‌فروشی‌ها است و به این ترتیب آمار دقیقی از فروش فیزیکی بازی، در دوره‌ای که به خاطر شیوع ویروس کرونا و شرایط قرنطینه که در بسیاری از مناطق جهان اعمال می‌شود، وجود ندارد. این شرکت هرچند اشاره کرده که در این آمار، عرضه دیجیتالی و فیزیکی بازی به نسبت ۵۰٪ محاسبه شده است.

بازی Resident Evil 3، یک بازسازی مدرن از عنوان کلاسیک RE3 عرضه سال ۱۹۹۸ است که به فاصله یک سال از انتشار نسخه ریمیک بازی Resident Evil 2 منتشر شده است. این بازی برخلاف نسخه ریمیک Resident Evil 2، یک تجربه اکشن‌تر و سینماتیک‌تر بوده و در کمپین داستانی بازی، بازیکنان باید در نقش «جیل ولنتاین» از شهر مملو از زامبی راکون سیتی فرار کنند. دشمن اصلی جیل، البته هیولایی به نام «نمسیس» است که به شکل پیوسته در تعقیب جیل است. فروش ۲ میلیون نسخه‌ای بازی در کم‌تر از یک هفته از موعد انتشار، خبر بزرگی برای کپ‌کام و طرفداران سری محسوب می‌شود.

سری بازی‌های رزیدنت اویل، در طول چند سال اخیر به شکل سالانه شاهد انتشار بازی‌های جدید بودند و براساس شایعات و گمانه‌زنی‌ها، در سال ۲۰۲۱ نیز بازی Resident Evil 8 منتشر خواهد شد. در همین رابطه، اخیرا گزارشی از ساخته شدن نسخه ریمیک از Resident Evil 4 برای عرضه سال ۲۰۲۲ نیز منتشر شد که می‌توانید مطالعه کنید.

Resident Evil 3 Remake هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 9 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.