نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 19 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

Halo Infinite در اوایل تابستان تریلر گیم‌پلی دریافت می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید ایکس‌باکس، موعد رونمایی از اولین گیم‌پلی تریلر بازی Halo Infinite برای ماه جولای/اوایل تابستان مشخص شد.

مایکروسافت در رویداد اخیر Inside Xbox به نمایش بازی‌هایی پرداخت که قرار است روی کنسول نسل نهمی «Xbox Series X» اجرا شوند. این عناوین البته همگی به عنوان بازی‌های Third Party شناخته می‌شوند و مایکروسافت وعده داده بود که عناوین انحصاری و فرست پارتی خود را در اوایل تابستان به نمایش می‌گذارد. در همین رابطه، اخیرا تایید شده که یکی از عناوینی که قرار است اولین گیم‌پلی تریلر آن در ماه جولای ۲۰۲۰ برای Series X منتشر شود، بازی موردانتظار Halo Infinite است.

اطلاعیه اخیر توسط مت بوتی و در لایواستریم Inside Xbox اعلام شد و فاش می‌شود که رویداد مشابهی که مایکروسافت برای ماه جولای برنامه‌ریزی کرده، به شکل کامل به عناوین فرست پارتی اختصاص دارد. او گرچه اشاره نکرد که طرفداران می‌توانند چه انتظاراتی از آن رویداد داشته باشند، ولی او گفت که Halo Infinite یکی از بازی‌هایی است که گیم‌پلی آن به نمایش در می‌آید. گفتنی است که Halo Infinite حدود دو سال پیش معرفی شد و با توجه به خبرهای جسته و گریخته‌ای که پیرامون آن وجود دارد، قرار است به عنوان یک بازی روز لانچ «ایکس‌باکس سری ایکس»، جاه‌طلبانه و بسیار بزرگ باشد. لازم به ذکر است که عرضه این بازی برای کنسول‌های فعلی Xbox One هم تایید شده است.

هنوز تاریخ دقیق برگزاری رویداد جولای ایکس‌باکس مشخص نشده است؛ با این حال اخیرا مایکروسافت وعده داده بود که طرفداران به صورت ماهانه می‌توانند منتظر برگزاری رویدادهای لایواستریم باشند تا از این طریق، خبرها و نمایش‌های تازه مربوط به کنسول نسل نهمی ایکس‌باکس به اشتراک گذاشته شود. Xbox Series X قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ وارد بازارها شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.