نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 خرداد 1399
ساعت 15:00

دمو بازی Marvel’s Iron Man VR منتشر شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت سونی اعلام کرده که دمو عمومی بازی Marvel’s Iron Man VR هم‌اکنون برای بازیکنان PS VR در دسترس قرار دارد.

با اعلام سونی، دمو بازی در صف عرضه Marvel’s Iron Man VR هم‌اکنون از طریق فروشگاه پلی‌استیشن در دسترس قرار گرفته و به این ترتیب گزارش‌های قبلی که در همین رابطه وجود داشت، حالا تایید می‌شوند. دموی عمومی بازی، شامل بخش آموزشی یا tutorial، یک مرحله اصلی و دو چالش انتخابی برای تکمیل کردن است. این دمو یک سکانس سینمایی از تونی استارک، پپر پاتز و فرایدی را هم شامل می‌شود. با توجه به پست مربوطه در وبلاگ پلی‌استیشن، بازیکنانی که این دمو را تجربه کنند لباس مخصوص Molten Lava Armor Deco را هم در بازی اصلی آزاد می‌کنند. شما در ادامه تیزر مربوط به این نسخه دمو از تجربه واقعیت مجازی بازی آیرون من را مشاهده می‌کنید.

 

در گزارش اخیر وبلاگ پلی‌استیشن، سونی از یک باندل PlayStation VR مخصوص این بازی هم رونمایی کرده است. این باندل که در ادامه تصویر آن را مشاهده می‌کنید، شامل دیسک بازی، هدست PS VR، دو کنترلر PS Move، یک PS Camera و همچنین دیسک دمو VR است که با قیمت ۳۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

iron man vr bundle 1024x576

بازی Marvel’s Iron Man VR در روز ۳ جولای (۱۳ تیر) برای PlayStation VR عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.