نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 27 خرداد 1399
ساعت 18:00

توضیحات کپ‌کام درباره نام‌گذاری Resident Evil Village

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تهیه‌کنندگان بازی Resident Evil Village، درباره اینکه چرا این بازی به صورت Resident Evil 8 نام‌گذاری نشده توضیح داده‌اند.

هشتمین بازی از خط اصلی داستانی سری بازی‌های رزیدنت اویل یعنی Resident Evil Village، هفته گذشته در رویداد PS5 معرفی شد و از آن زمان تاکنون، جزئیات بیشتری به صورت رسمی و غیر رسمی نیز منتشر شده است. نکته جالبی که پیرامون Resident Evil Village وجود دارد، در نام‌گذاری این بازی است. کپ‌کام معمولا بازی‌های خط اصلی این سری را به صورت عددی نمایش می‌دهد ولی در بازی جدیدا معرفی شده، عدد بازی به صورت پنهان‌شده در Sub Title بازی پنهان شده است. به این صورت که قسمت Village شامل عددگذاری رومی VIII یا همان 8 است.

پیت فابیانو و سویوشی کاندا به عنوان تهیه‌کنندگان این بازی، اخیرا گفته‌اند که Resident Evil Village حتی اگر نام‌گذاری با Sub Title آن در نظر گرفته شود، در واقع همان Resident Evil 8 است؛ حتی اگر این عدد به صورت علنی در نام بازی قرار داده نشده باشد. به گفته این دو، این نوع نام‌گذاری درواقع عمدی بوده چون از همان ابتدای شروع ساخت، Village درواقع به هشتمین بازی از خط اصلی داستانی سری مرتبط بوده است. دلیل مشخص برای استفاده از Sub Title به جای عدد نیز مشخصا به لوکیشن این بازی، که یک دهکده است مربوط هست. به گفته سازندگان، این دهکده اهمیت بسیار کلیدی در تجربه بازی دارد و می‌توان برای آن یک هویت و کاراکتر مختص به خودش را هم درنظر گرفت. به این ترتیب برای نمایش میزان اهمیت این دهکده، Village بخشی از نام بازی نیز شد و جای عدد 8 را گرفت؛ گرچه سازندگان از همین کلمه برای پررنگ کردن و اشاره به عدد 8 هم استفاده کردند.

فابیانو و کاندا، در ادامه به بازگشت شخصیت کریس ردفیلد هم اشاره کردند که در عناوین قبلی سری، معمولا به عنوان قهرمان و شخصیت اصلی حاضر می‌شد. با این حال در نسخه هشتم، به گفته سازندگان، بازگشت این کاراکتر مثل سابق نیست و حالا جنبه تاریک‌تر و متفکرتری از او به نمایش گذاشته می‌شود. در این رابطه، قبلا گمانه‌زنی‌هایی هم وجود داشت که این شخصیت در بازی هشتم، احتمالا حالتی چالش‌برانگیز برای بازیکن خواهد داشت؛ موضوعی که البته به صورت رسمی تایید نشده است.

گفته می‌شود که این بازی، ابتدا قرار بوده که به صورت بین نسلی برای کنسول‌های فعلی و نسل بعد عرضه شود، ولی کپ‌کام درنهایت به دلایل مختلف، از این تصمیم منصرف شد و حالا آن را فقط برای کنسول‌های نسل بعد و پی‌سی عرضه می‌کند. مشخص نیست که این شایعه تا چه حد صحت داشته باشد، ولی آنچه که رسما اعلام شده این است که Resident Evil Village، در سال 2021 برای PS5، Xbox Series X و PC عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.