نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 09 تیر 1399
ساعت 09:00

Crash Bandicoot 4 شامل خریدهای درون برنامه است

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اطلاعات صفحه رسمی Crash Bandicoot 4 در فروشگاه مایکروسافت، بخش خریدهای درون برنامه‌ای برای بازی را تایید می‌کند.

Toys For Bob به عنوان سازنده جدیدترین بازی سری کرش باندیکوت، از زمان رونمایی Crash Bandicoot 4: It's About Time تاکنون، اطلاعات مختلفی را از بازی فاش کرده است. پیرامون Crash Bandicoot 4، اخیرا مشخص شده که در صفحه رسمی بازی در فروشگاه مایکروسافت که امکان پیش خرید بازی فراهم است، به وجود داشتن قسمت خریدهای درون برنامه‌ای یا Microtransactions نیز اشاره شده است. در همین زمینه، این صفحه به این موضوع اشاره کرده که پیش خرید کنندگان بازی، به عنوان پاداش اسکین یا پوسته‌های مخصوص هم دریافت می‌کنند که به این ترتیب، می‌توان انتظار داشت که یکی از بخش‌های قسمت خریدهای درون برنامه‌ای به خرید اسکین و پوسته اختصاص دارد.

گفتنی است که خریدهای درون‌برنامه‌ای در دو بازی قبلی Crash Bandicoot 4. The N Sane Trilogy و Crash Team Racing: Nitro Fueled نیز وجود داشت. این بخش‌ها همچنین شامل خرید پوسته و اسکین‌ها برای شخصیت‌ها و ... نیز می‌شدند و باید دید که همین رویه برای Crash Bandicoot 4 نیز تکرار می‌شود یا خیر. همچنین در بازی The N Sane Trilogy، مراحل جدید نیز برای دانلود در دسترس قرار می‌گرفتند، هرچند با توجه به اینکه Crash Bandicoot 4 به خودی خود از بیش از 100 مرحله تشکیل شده، این احتمال کمی بعید به نظر می‌رسد.

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time در روز 2 اکتبر (11 مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.