نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 21 تیر 1399
ساعت 09:00

یوبی‌سافت بازی Far Cry 6 را تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از لیک شدن بازی Far Cry 6 پیش از معرفی رسمی، یوبی‌سافت اخیرا این بازی را تایید و رونمایی رسمی آن را در رویداد Ubisoft Forward اعلام کرد.

شرکت یوبی‌سافت، به تازگی از طریق پست جدیدی در حساب رسمی سری فار کرای، رسما بازی Far Cry 6 با حضور «جیانکارلو اسپوزیتو»، بازیگر شناخته‌شده سریال‌های Breaking Bad و Better Call Saul را تایید کرده است. این بازی که از چند هفته پیش از طریق گمانه‌زنی‌ها و شایعات در خبرها دیده می‌شد، ششمین نسخه از سری اصلی مجموعه فار کرای است و حضور اسپوزیتو نیز در آن مطرح شده بود. نکته مهم، اما لیک شدن پیش از رونمای رسمی بازی از طرق صفحه رسمی آن در فروشگاه پلی‌استیشن بود. به این ترتیب که یکی از کاربران وب‌سایت ResetERA، تصویری از صفحه بازی در فروشگاه پلی‌اسیتشن (که درحال حاضر در دسترس نیست) را منتشر کرد. این تصویر شامل توضیحاتی از بازی و کاور بازی، که در آن جیانکارلو اسپوزیتو دیده می‌شود است. شما در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید.

Far Cry 6 description

با توجه به این شایعات و درنهایت لیک شدن پیش از معرفی رسمی بازی، یوبی‌سافت حالا رسما Far Cry 6 را تایید کرده است. این تایید البته شامل تیزر رونمایی نیست ولی کلیپ کوتاهی از جیانکارلو اسپوزیتو در این پست وجود دارد، که رسما حضور این بازیگر را نیز تایید می‌کند. براساس این گزارش، طرفداران فردا در روز ۲۲ تیر، از طریق رویداد Ubisoft Forward می‌توانند شاهد رونمایی رسمی بازی باشند.

نکته جالب پیرامون لیک شدن بازی از طریق فروشگاه پلی‌استیشن، توضیحات و همچنین تاریخ عرضه بازی نیز هست. در این صفحه، تاریخ عرضه بازی برای 18 فوریه 2021 (30 بهمن) ذکر شده، و باید دید که این موعد در جریان رونمایی رسمی نیز تکرار خواهد شد یا خیر. به علاوه همین صفحه، عرضه بازی برای پلی‌استیشن 4 و دریافت بروزرسانی مخصوص PS5 به صورت رایگان را نیز تایید کرده است. در هر صورت، طرفداران برای دریافت اطلاعات تکمیلی و رسمی، تنها باید تا فردا منتظر بمانند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.