نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 19 مرداد 1399
ساعت 15:00

بازی بعدی Remedy در ارتباط با Control و Alan Wake است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته استودیو رمدی، دو بازی Control و Alan Wake در یک دنیای داستانی هستند و پروژه بعدی استودیو نیز در همین ارتباط است.

از زمان رونمایی تا عرضه بازی Control توسط Remedy Entertainment، مشابهت‌های زیادی میان این عنوان و بازی قبلی استودیو یعنی Alan Wake دیده می‌شد. Remedy البته اخیرا از بسته گسترش‌دهنده AWE نیز رونمایی کرد که پس از سال‌ها، مجددا به داستان شخصیت آلن ویک خواهد پرداخت. در این ارتباط، سم لیک از مدیران ارشد استودیو به تازگی از عبارت «Remedy Connected Universe» نام برده، که فاش می‌کند این دو بازی درواقع در یک دنیای داستانی واقع شدند. در همین ارتباط، به این نکته نیز اشاره شده که بازی بعدی استودیو نیز درواقع در همین دنیای داستانی جریان پیدا می‌کند. لیک در این رابطه گفت:

وقایعی که در سال 2010 در Alan Wake اتفاق افتاد، یکی از پرونده‌هایی بوده که توسط Federal Bureau of Control مورد تحقیق قرار گرفته بود. بسته گسترش‌دهنده بعدی بازی کنترل یعنی AWE اولین کراس‌اور داستانی Remedy Connected Universe خواهد بود که فضاسازی‌ها و المان‌های مرتبط با بازی Alan Wake را به بازی Control می‌آورد.

لازم به ذکر است که مدیر رسانه‌ای استودیو یعنی Thomas Puha، در گذشته فاش کرده بود که این استودیو زمانی در فکر ساخت Alan Wake 2 هم بود، با این حال ایده ساخت آن بازی درنهایت عملی نشد. استودیو البته بارها از علاقه خود برای بازگشت به دنیای آن بازی صحبت کرده بود؛ موضوعی که به نظر حالا با Remedy Connected Universe سرانجام تحقق پیدا می‌کند.

بسته گسترش‌دهنده AWE برای Control در روز 27 آگوست (6 شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.