نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 03 مهر 1399
ساعت 12:00

موعد پخش رویداد The Game Awards 2020 مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به پست تازه حساب رسمی The Game Awards، مراسم امسال قرار است به صورت زنده و از سه لوکیشن در اواخر پاییز پخش شود.

علیرغم ادامه بحران کرونا، جف کیلی مجری و تهیه‌کننده رویدادهای سالانه The Game Awards پیش‌تر تایید کرده بود که امسال هم چنین مراسمی اجرا خواهد شد، که البته این شامل اجرای برنامه جدیدی برای دور زدن محدودیت‌ها و مشکلاتی است که این ویروس در سراسر دنیا ایجاد کرده است. باید توجه داشت که مراسم اهدای جوایز همیشه به صورت حضور فیزیکی بوده و اجراکنندگان  مراسم تاکنون برنامه خود برای رویداد The Game Awards 2020 را اعلام نکرده بودند.

با توجه به پست جدید حساب رسمی The Game Awards در توییتر، حالا مشخص می شود که مراسم امسال در روز 10 دسامبر (20 آذر)، به صورت زنده و آنلاین و در یک تحول سورپرایزکننده، از سه لوکیشن متفاوت در لوس آنجلس، لندن و توکیو پخش خواهد شد. این مراسم‌ها بدون حضور شرکت‌کنندگان و داخل استودیوها خواهد بود و رویداد The Game Festival، که یک هفته برنامه برای نمایش دموها، لایواستریم‌ها و دیگر خبرهای مرتبط با گیمینگ می‌شود نیز بازمی‌گردد. در ارتباط با این رویداد، این موضوع تایید شده که علاوه بر شاخه‌های قبلی، شاخه جدیدی با عنوان innovation in accessibility به فهرست برندگان اضافه می‌شود که جایزه این بخش، به بازیسازانی تعلق می‌گیرد که تلاش می‌کنند تا جامعه بزرگ‌تری از بازیکنان را از طریق گزینه‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، به بازی خود جذب کنند.

از دیگر برنامه‌هایی که در رویداد امسال The Game Awards می‌توان انتظار داشت، آیتم‌های روتین نظیر معرفی بازی‌های جدید از جمله عناوین بزرگ، اجراهای موسیقی و مصاحبه است که این موارد نیز تایید شده‌اند. گفتنی است که امسال عناوین بسیار بزرگی عرضه شدند و در ادامه سال، و تا قبل از پخش این رویداد نیز عناوین بزرگ دیگری منتشر خواهند شد؛ بازی‌هایی نظیر Persona 5 Royal، Ghost of Tsushima، Final Fantasy 7 Remake، Ori and the Will of the Wisps، Half-Life: Alyx، The Last of Us Part 2 و Cyberpunk 2077 تنها بخشی از این لیست هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.