نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 آبان 1399
ساعت 12:00

Marvel’s Avengers از زمان عرضه در استیم 96% بازیکن ازدست داده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش جدید فاش می‌کند که بازی Marvel’s Avengers از زمان عرضه در پلتفرم استیم، حدود 96٪ از بازیکنان فعال خود را از دست داده است.

تاکنون خبرها و تحلیل های مختلفی از عملکرد ضعیف Marvel’s Avengers در زمینه فروش و حفظ بازیکنان منتشر شده و بر این اساس، یک تحلیل نشان داد که عمکرد پایین تر از حد انتظار این بازی در زمینه فروش، نقش اصلی را در زیان اسکوئر انیکس در گزارش مالی اخیر شرکت بازی کرد. در یک جمع‌بندی کلی، Marvel’s Avengers یکی از محبوب‌ترین برندها در میان مخاطبان است که در آن مجموعه‌ای از شناخته‌شده‌ترین ابرقهرمانان کامیک‌بوکی حضور دارند و به این ترتیب، شکست تجاری و حتی حفظ بازیکنان در طولانی مدت، قطعا برخلاف انتظارات بسیار بالا از این بازی بوده است.

براساس بررسی مستند اخیر توسط وب‌سایت Githpy، بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر و در نقطه اوج حضور بازیکنان فعال همزمان در پلتفرم استیم، تنها شاهد 1190 بازیکن بوده که آمار بسیار پایینی محسوب می‌شود. این آمار، نشان‌دهنده افت 96 درصدی بازیکنان فعال همزمان به نسبت هفته لانچ است که یک بار دیگر عملکرد بسیار ضعیف بازی در حفظ بازیکنانش را نشان می‌دهد. گفتنی است که این آمار فقط مربوط به یک پلتفرم و در پی‌سی است، با این حال الگوی مناسبی برای بازگو کردن وضعیت کلی این بازی محسوب می‌شود. در این رابطه، اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس همچنان به انتشار بروزرسانی و اضافه کردن محتواهای بیشتر ادامه می‌دهند، با این حال به نظر می‌رسد که این روند چندان موفق نبوده و نقدهای اصولی و اولیه که به بازی وارد بود همچنان وجود دارند.

بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی توسط بازی مگ با امتیاز 5٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.