نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 آبان 1399
ساعت 15:00

حجم حدود 190 گیگابایتی COD: Black Ops Cold War در Xbox Series X|S

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی مشخص شده که حجم موردنیاز برای نصب کامل بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در Xbox Series X|S بسیار بیشتر از اعلام قبلی است.

اکتیویژن مدتی پیش رسما از زمان شروع دوره پری لود Call of Duty: Black Ops Cold War و فضای خالی موردنیاز برای نصب بازی روی پلتفرم‌های مختلف پرده‌برداری کرد. در این رابطه، درحالی که گفته شده بود این بازی برای نصب روی Xbox Series X|S به 136 گیگابایت فضای خالی احتیاج دارد، یک کاربر ردیت فاش کرده که حجم بازی درواقع بسیار بیشتر از اعلام اولیه است.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War البته به بازیکن اجازه نصب یا حذف بخش‌های مختلف بازی را به صورت جداگانه می‌دهد، و این امکان برای بازیکنان وجود دارد که تنها کمپین و حالت بازی مد نظر خودشان را با حجمی بسیار پایین‌تر از حجم بازی کامل دریافت کنند. در این رابطه یک گزارش نشان می‌دهد که حجم نسخه کامل این بازی روی Xbox Series X|S درحال حاضر 187٫9 گیگابایت است، که بسیار بیشتر از 136 گیگابایت پیش‌تر اعلام شده است. در این رابطه حجم بخش‌های مختلف بازی نیز فاش شده که برای مثال حالت چندنفره 27٫6 گیگابایت، حالت زامبی 7٫5 گیگابایت و Dead Ops Arcade با حجم 11٫8 گیگابایت قابل دانلود هستند.

باید توجه داشت که اطلاعیه قبلی اکتیویژن پیرامون حجم موردنیاز برای نصب بازی، به حداقل فضا اشاره کرده بود و احتمالا با اضافه شدن آپدیت‌های اولیه طبیعتا فضای خالی بیشتری نیز مورد نیاز خواهد بود. نکته دیگر پیرامون Xbox Series S است که نصب 190 گیگابایت بازی، تقریبا به معنی پر شدن نیمی از کل فضای SSD در دسترس این کنسول محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که Xbox Series S با حافظه 500 گیگابایتی، فقط 364 گیگابایت فضای قابل استفاده داشته و Xbox Series X نیز از یک ترابایت، 802 گیگابایت را به استفاده توسط بازیکن اختصاص داده است.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در روز 13 نوامبر (23 آبان) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.