نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 06 آذر 1399
ساعت 09:00

انتشار حالت چندنفره Watch Dogs: Legion تا اوایل 2021 عقب افتاد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته یوبی‌سافت عرضه آپدیت مخصوص برای اضافه شدن حالت چندنفره به Watch Dogs: Legion حالا با مدتی تاخیر در اوایل 2021 صورت می‌گیرد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، عرضه یکی دیگر از عناوین بزرگ کمپانی یوبی‌سافت یعنی Watch Dogs: Legion نیز با مشکلات فنی مختلفی همراه بود که بعضا باعث بروز نقدهای زیادی نیز شده است. پیرامون این بازی البته سازندگان تاکنون مشکلات زیادی را برطرف و وعده رفع ایرادات باقی‌مانده در آینده نزدیک را نیز داده‌اند و در این رابطه، سازندگان قصد عرضه محتواهای بیشتر از جمله حالت مخصوص چندنفره آنلاین را هم داشتند. حالت چندنفره بازی که در بین طرفداران به Watch Dogs Online شهرت پیدا کرده، پیش از این قرار بود تا هفته آینده در دسترس قرار بگیرد، با این حال اطلاعیه جدید یوبی‌سافت فاش می‌کند که طرفداران حالا باید مدت زمان بیشتری را برای این بروزرسانی صبر کنند.

با توجه به اطلاعیه اخیر یوبی‌سافت، عرضه حالت چندنفره Watch Dogs: Legion حالا به اوایل سال 2021 عقب افتاده است تا سازندگان، تمرکز خود را کاملا روی رفع مشکلات باقی مانده قرار دهند. به گفته یوبی‌سافت این وقت اضافی به آن‌ها اجازه تست بیشتر حالت چندنفره را نیز می‌دهد. گفتنی است که پیش از این سازندگان عرضه آپدیت مخصوص رفع مشکل فایل‌های ذخیره را برای اوایل دسامبر تایید کرده بودند. اوایل دسامبر البته موعد عرضه حالت آنلاین بازی نیز بود، و به این ترتیب به نظر می‌رسد که رفع مشکلات و همزمان با آن، ارائه تجربه خوب از حالت آنلاین امکان‌پذیر نبوده و یوبی‌سافت تصمیم گرفته تا فعلا روی رفع مشکلات تمرکز کند. گفتنی است که امکان ذخیره دستی و غیرخودکار، مشکلات مربوط به کرش کردن بازی برای بازیکنان برخی پلتفرم‌ها خصوصا PC قرار است به زودی از طریق آپدیت در دسترس قرار بگیرند.

بازی Watch Dogs: Legion در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی در بازی مگ با امتیاز 5٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.