نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 آذر 1399
ساعت 09:00

عرضه Prince of Persia: The Sands of Time Remake دو ماه تاخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اطلاعیه تازه یوبی‌سافت، نسخه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time حالا با دو ماه تاخیر منتشر می‌شود.

یکی از عناوین موردانتظار یوبی‌سافت برای سال 2021، بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake است که در واقع نسخه بازسازی شده از بازی کلاسیک سال 2003 با همین نام محسوب می‌شود. این بازی که قبلا قرار بود در ژانویه 2021 منتشر شود، با توجه به گزارش جدید حالا قرار است با حدود دو ماه تاخیر در 18 مارس 2021 (28 اسفند) در دسترس قرار بگیرد.

یوبی‌سافت این خبر را از طریق صفحه رسمی فیسبوک خود منتشر و درباره دلیل این کار نیز گفته که سازندگان، احساس کردند این فرصت اضافی باعث می‌شود تا درنهایت، محصول عرضه کنند که باعث لذت بردن بیشتر بازیکنان شود. گفتنی است که این بازی توسط Ubisoft Pune و Ubisoft Mumbai ساخته می‌شود و قرار است در عین وفاداری به داستان و فضاسازی کلی بازی کلاسیک، آن را به شکلی مدرن و متناسب با پلتفرم‌های جدید ارائه کند. با توجه به برخی انتقادها از پایین بودن گرافیک بازی براساس دموهای اولیه، انتظار می‌رود که این اعلام تاخیر و فرصت بیشتر باعث شود تا در نهایت با بازی باکیفیت‌تر و از نظر گرافیکی در سطح بالاتری مواجه باشیم.

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دست ساخت است، و از طریق قابلیت Backward Compatibility در کنسول‌های جدید Xbox Series X|S و PS5 نیز امکان اجرا شدن را خواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.