نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 دی 1399
ساعت 15:00

خالق سری Silent Hill روی بازی جدیدی در ژانر وحشت کار می کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Keiichiro Toyama خالق سری سایلنت هیل که مدتی پیش از سونی جدا و استودیو مستقلی را تاسیس کرد، از شروع کار روی یک پروژه با ژانر وحشت خبر داد.

Keiichiro Toyama از خالقان سری بازی‌های سایلنت هیل که پس از جدایی از کونامی، سال‌ها در استودیو سونی ژاپن فعال بود، مدتی پیش به همراه چند همکار دیگر خود از این شرکت جدا و از تاسیس استودیو جدیدی به نام Bokeh Games خبر داد. در رابطه با آن جدایی البته گرچه در نگاه اول این یک اقدام سورپرایزکننده بود، با این حال باید در نظر گرفت که این بازیسازان مطرح عملا برای چند سالی روی پروژه‌ای بزرگ کار نمی‌کردند.

با توجه به گزارش تازه IGN، حالا فاش شده که پروژه اول استودیو Bokeh Games با مشارکت Keiichiro Toyama قرار است یک بازی در ژانر وحشت باشد. به گفته این بازیساز شناخته شده ژاپنی، این عنوان در حال حاضر روی پلتفرم پی‌سی در دست ساخت است و درنهایت نیز برای همین پلتفرم منتشر می‌شود، با این حال آن‌ها مایل هستند که این بازی را برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه کنند. در حال حاضر اطلاعات خاص بیشتری پیرامون بازی جدید وجود ندارد، ولی به گفته سازندگان برای عرضه در سال 2023 در نظر گرفته شده است.

با در نظر گرفتن این گزارش، مشخص است که پروژه مورد اشاره در اوایل مراحل ساخت قرار دارد، و احتمالا مدت زمان زیادی با اولین نمایش‌ها نیز فاصله خواهد داشت. در هر صورت بازگشت خالق سری سایلنت هیل به ژانر وحشت، در نوع خود خبر جالب‌توجهی است و باید منتظر خبرهای بعدی پیرامون این استودیو باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.