نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 دی 1399
ساعت 18:00

آپدیت Cyberpunk 2077 مشکل خراب شدن فایل ذخیره را برطرف می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ CD Projekt Red از انتشار آپدیت جدیدی برای Cyberpunk 2077 خبر داده که مشکل از کار افتادن فایل‌های ذخیره این بازی در پی‌سی را برطرف می‌کند.

چندین سال کار روی پروژه Cyberpunk 2077، و عرضه این بازی حتی پس از چندین مرتبه تاخیر نیز باعث نشد تا نسخه نهایی، یک محصول کم نقص و فاقد مشکلات فنی نباشد. در ارتباط با این بازی که خصوصا نسخه‌های کنسولی آن با مشکلات فنی گسترده مواجه هستند، اخیرا فاش شد که بازیکنان پلتفرم پی‌سی دچار مشکل متفاوتی از نوع از کار افتادن و خرابی فایل‌های ذخیره خود هستند. در این ارتباط، سی‌دی پراجکت نیز این مشکل را تایید و اعلام کرد که بازیکنان بهتر است تا مدتی از کرفت کردن و ذخیره آیتم‌های خیلی زیاد خودداری کنند، چون این مشکل با حجیم شدن فایل ذخیره پیش می‌آید؛ به این ترتیب که در صورت بیشتر شدن حجم فایل ذخیره بازی از 8 مگابایت، این فایل خراب می‌شود و همه پیشرفت‌ها نیز از بین می‌روند.

در ارتباط با این مشکل، سازندگان اخیرا آپدیت نسخه 1.06 را منتشر کردند که مشکلات مختلفی را از جمله از کار افتادن فایل ذخیره برطرف می‌کند. گفتنی است که این آپدیت که برای Xbox One، PS4 و PC عرضه شده، این مشکل را از این نسخه به بعد برطرف می‌کند و محدودیت 8 مگابایت را بر می‌دارد. با این حال در صورتی که فایل ذخیره قبلی از کار افتاده باشد، آپدیت جدید آن را فیکس نخواهد کرد و صرفا از این پس چنین مشکلی پیش نخواهد آمد. برای نسخه کنسول نیز گفته شده که بخش مدیریت حافظه پس از این آپدیت بهینه‌سازی شده و با پایداری بیشتر، در نهایت بازی کم‌تر کرش می‌کند.

Cyberpunk 2077 درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی در دسترس قرار دارد. پیرامون این پلتفرم‌ها، البته سونی مدتی پیش بازی را به خاطر شرایط بد فنی به صورت موقت از فروشگاه پلی‌استیشن حذف کرده است. براساس وعده سازندگان، مشکلات نسخه‌های کنسولی قرار است در طول دو ماه آینده برطرف شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.