نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 دی 1399
ساعت 09:00

اشاره مجدد به سوییچ در Prince of Persia: The Sands of Time Remake

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت یک بار دیگر از طریق فروشگاه اختصاصی خود به نسخه سوییچ برای بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake اشاره کرده است.

تقریبا از زمان معرفی نسخه ریمیک یا بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time توسط یوبی‌سافت، یکی از ابهامات طرفداران به عرضه شدن یا نشدن نسخه مخصوص بازی برای نینتندو سوییچ مربوط بوده است. یوبی‌سافت گرچه به صورت رسمی اسمی از نینتندو سوییچ نیاورده است، با این حال برخی خرده فروشی‌ها این پلتفرم را هم برای بازی نام بردند و حتی قبلا در خود فروشگاه یوبی‌سافت هم به ورژن نینتندو سوییچ اشاره شده بود. در این رابطه البته یوبی‌سافت مجددا این گزارش‌ها را تکذیب و نام نینتندو سوییچ را هم از صفحه بازی در فروشگاه یوبی‌سافت برداشته بود.

علیرغم این سابقه، اخیرا طرفداران گزارش کردند که نینتندو سوییچ یک بار دیگر در فهرست پلتفرم‌های مقصد Prince of Persia: The Sands of Time Remake در فروشگاه یوبی‌سافت قرار گرفته است. مشخص نیست دلیل این اقدامات چیست و عدم ارائه گزارش رسمی از جانب شرکت نیز به بیشتر شدن ابهامات دامن زده است. در نهایت باید دید که یوبی‌سافت در چه زمانی به صورت رسمی انتشار این عنوان را برای پلتفرم هیبریدی نینتندو تایید می‌کند.

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake که پس از یک مرتبه تاخیر حالا در 18 مارس 2021 (28 اسفند) منتشر می‌شود، در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دست ساخت است، و از طریق قابلیت Backward Compatibility در کنسول‌های جدید Xbox Series X|S و PS5 نیز امکان اجرا شدن را خواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.